Ravioli met carbonarasaus en groene groentenquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
(excuus, ik ben wat laat aanwezig vandaag)
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ravioli met carbonarasaus en groene groenten
Maar dat was haar rol niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou ook erg emotioneel worden als ik dit kabinet moest verdedigen.
Oh, dat is absoluut niet mijn bedoeling op deze prachtige dag.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pas nou op, straks maak je @:maxi-mus ook al emotioneel.
Jeutje wat een boekwerkquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:46 schreef Scrummie het volgende:
De Woordle variant speciaal voor Rutte: https://www.redactle.com/
Ze stond daar als tweede kamerlid. En ik sta inderdaad op punt van uitbarsten, bedankt @Scrummiequote:
Ik ook. Wat een timing.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat @:ggmm een fijne vakantie heeft.
Sinaasappel daarnet.quote:
Rijst, met kip.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Kip en kabeljauwburgersquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
AVGquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Muesli bol, rosbief, kaas.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |