Nee, ik ben in de war met de nummertjesquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Peaky Blinders heeft maar 6 seizoenen? Dit gaat denk ik over een andere serie!
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ben in de war met de nummertjes
Het is laat.
Het moet perfect zijn heequote:Op woensdag 15 juni 2022 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Sergio over de Grens
S1E1 "Greece" 6.3/10
ik verstaat hem gewoon niet.
Jij ook.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren ouwe reus.
Bedtijd.
Weltrusten.
@Nattekatquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij ook.
Ik zet de boel nog even op de tocht.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Sergio over de Grens
S1E1 "Greece" 6.3/10
ik verstaat hem gewoon niet.
Ik hoop eigenlijk dat @ZKA een kutgrap met ons uithaalt omdat ie ziedend is over iets, maar ik vrees het ergste. Manmanman. Ekkelenkamp, Dost, Sinkgraven en Brenet in nog geen 24 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij elke nieuwe naam die aan Feyenoord wordt gelinkt moet ik zo enorm lachen.
Net zo'n elftal met transfervrije Nederlanders wat VI wel eens maakt. Dit zijn namen die wij op FOK! voor de grap zouden opperen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat @:zka een kutgrap met ons uithaalt omdat ie ziedend is over iets, maar ik vrees het ergste. Manmanman. Ekkelenkamp, Dost, Sinkgraven en Brenet in nog geen 24 uur.
Als een user met dit soort namen was gekomen hadden we die keihard weggelachen ja. Allemachtig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zo'n elftal met transfervrije Nederlanders wat VI wel eens maakt. Dit zijn namen die wij op FOK! voor de grap zouden opperen.
Nou ja ik ben normaal niet zo van het trollen ofzo en vond de weg die Feyenoord in had geslagen daadwerkelijk ook erg leuk maar dit is er wel heel erg over allemaal hoor, en het is binnen een dag 4 van die namen. Maar ik neem aan het dat allemaal wel mee gaat vallen, is wel duidelijk dat ze eerst in het budgetbakje vissen voordat er een klapper is gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als een user met dit soort namen was gekomen hadden we die keihard weggelachen ja. Allemachtig.
Ik gun @:boussaadia en jou het lachen wel maar als één van deze spelers echt komt ga ik dingen kapot maken.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:20 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Bij elke nieuwe naam die aan Feyenoord wordt gelinkt moet ik zo enorm lachen.
Leuk man, veel plezier voor jou en junior.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef onlogisch het volgende:
Dinsdag komen er 2 kittens.
@:Scrummie @:GGMM @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |