Sinaasappel daarnet.quote:
Rijst, met kip.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Kip en kabeljauwburgersquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
AVGquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Muesli bol, rosbief, kaas.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
rimpels.rarquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
Wel meteen verbrand uiteraard als echte roomblanke Hollander.
Dat klinkt goed. Ga morgen denk ik ook ‘thuis’ werkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Heerlijk even drie uurtjes aan het water gelegen
Wat een uitkomst is dat thuiswerken toch
Morgen dan wel weer verplichte kantoordag, aids.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Ga morgen denk ik ook ‘thuis’ werken
Dat heb ik zeker maatquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat @:ggmm een fijne vakantie heeft.
Dit wilde ik net gaan postenquote:
Prima cijfer hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wilde ik net gaan posten![]()
Zou het zelf een 8.6/10 geven trouwens
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Maar Peaky Blinders heeft maar 6 seizoenen? Dit gaat denk ik over een andere serie!quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:40 schreef Sked het volgende:
Ik ben nog bezig met seizoen 8, maar ik vond 7 al wel weer een stuk vermakelijker dan 4,5,6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |