Kan ik toch niet verklappen? Je moet nog kijken!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is die al coupled up met de Italiaanse papi?
Hmm, hmm. Zijn ze al bijna bij Casa Amor?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ik toch niet verklappen? Je moet nog kijken!
Nog langgg niet tis net begonnen!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm. Zijn ze al bijna bij Casa Amor?
Ja hallo ook een beetje drama plsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze moeten opskieten! Hop, hop, lurf, kloar.
Mis Faye dr memewaardige makeup wel, dit jaar zijn ze wat meer naturelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan huren ze Faye maar even een dagje in. Dat is wel genoeg drama.
En hoe zit het met de wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mis Faye dr memewaardige makeup wel, dit jaar zijn ze wat meer naturel
Zou ik ook wel willen!quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
@:prisha, had je gezien dat Scott Manley zo'n gewichtsloosheidsvlucht heeft gedaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij ei zo te zien.
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
De bijnaam van zo'n vliegtuig is wel Vomit Comet.
Tilly-wenkiesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 01:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En hoe zit het met de wenkbrauwen?
Hmm ze zijn me nog niet echt opgevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 01:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En hoe zit het met de wenkbrauwen?
Ik had Verstappen en drie keer Alfa Romeoquote:Op zondag 3 juli 2022 22:05 schreef Recce het volgende:
Ik dacht dat ik flinke averij had opgelopen, maar ik ben zelfs gestegen in de manager, terwijl één van m'n rijders is uitgevallen en 3/4 van m'n onderdelen en Leclerc maar vierde werd.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Verstappen en drie keer Alfa Romeo
Vingertje?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
Ik snap niet dat Leclerc niet ontzettend boos wordt en zich met zo'n vingertje de les laat lezen. Verstappen was met stoom uit de oren verhaal gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |