Kost je ook veel plaatsen in de tussenstandquote:Op maandag 20 juni 2022 00:47 schreef Recce het volgende:
@:scrutinizer, Alonso verprutst het altijd.Die straf kost me ook weer 13 punten.
Ja, 22. Het zit kennelijk dicht op elkaar. Volgens mij had ik beter gescoord als ik mijn team niet had veranderd, maar goed, op basis van vrijdag was het niet te verwachten dat Alfa Romeo vooruit zou komen.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kost je ook veel plaatsen in de tussenstand
Uhm nee. Niet van een specifiek iemand.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al fan van iemand? Dat je helemaal meeleeft en elke dag weer urenlang wacht op de nieuwe uitzending en zo?
Hmm. Valt er wel genoeg te judgen? Lelijke plastische chirurgie en opblaaslippen en zo?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nee. Niet van een specifiek iemand.
Gawd weetje kijk ook maar gewoon niettttquote:Op maandag 20 juni 2022 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm. Valt er wel genoeg te judgen? Lelijke plastische chirurgie en opblaaslippen en zo?
quote:Op maandag 20 juni 2022 20:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gawd weetje kijk ook maar gewoon nietttt
Mama mia! Lijkt ze op Becca?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:25 schreef TillyB het volgende:
Zelfs een italiaans accent! Dat wil je toch niet missen?
Dionysos?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hij schijnt op een Griekse god te lijken
Ja, daar heb ik toch niets aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hij schijnt op een Griekse god te lijken
In LI kan alles!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch niets aan?En sinds wanneer praten Griekse goden Italiaans?
Wie is de Becca van de Griekse mythologie?quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:08 schreef Recce het volgende:
De Griekse mythologie was eigenlijk ook een soort Love Island. In die tijd zou Tilly dat allemaal intensief gevolgd hebben.
Aphrodite uiteraard.quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie is de Becca van de Griekse mythologie?
Er zit nu ook een echte Griekse (godin) in!quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Aphrodite uiteraard.Die heeft met zo'n beetje alle andere goden kinderen.
Is die al coupled up met de Italiaanse papi?quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er zit nu ook een echte Griekse (godin) in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |