Ik heb alleen de laatste nog te gaan, zo heerlijk tot nu toe!quote:Op zondag 12 juni 2022 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Toevallig net de laatste aflevering gekeken van Stranger Things. Nu maar wachten op het vervolg.
Blijft lekker ergens hč.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Toevallig net de laatste aflevering gekeken van Stranger Things. Nu maar wachten op het vervolg.
Lekkere lange laatste aflevering.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste nog te gaan, zo heerlijk tot nu toe!
Ja kijkt lekker weg en leuk dat die nummers uit de jaren 80 ineens weer hot zijn.quote:
Staat hij daar voor een paar honderd dollar zijn darmen en zijn leven naar buiten te zingen en op de achtergrond zijn mensen bezig met hun alledaagse dingetjes, ik kan hier intens van genieten van dit soort beeldspraak.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooi nog steeds, deze setting ergens eenzaam in de ochtend op een saaie campus of zo.
Engeland is te doen toch? Ik ben recentelijk ook gaan kijken of mn favorieten in Europa optreden, en dan gewoon ticket regelen en dan weekendje vakantie omheen bouwen. Heerlijk!quote:Op zondag 12 juni 2022 01:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik zou hier nog eens live bij willen zijn. Helaas alleen maar in Engeland en Amerika optredens.
Ja dat is ook zo. Het is zeker te doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Engeland is te doen toch? Ik ben recentelijk ook gaan kijken of mn favorieten in Europa optreden, en dan gewoon ticket regelen en dan weekendje vakantie omheen bouwen. Heerlijk!
Zullen we?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:44 schreef -Shii- het volgende:
Ik zou hier nog eens live bij willen zijn. Helaas alleen maar in Engeland en Amerika optredens.
Huh die titel? Far from over toch?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik geniet sowieso van oude clips, kan mijn brein wel wat mee.
Die broer van Stallone.
Die gast in dat rode shirt komt uit Utah en de reden waarom de VS nog eens een oorlog wint.
Staat er nou een dwerg achter een veel te massaal keyboard?
Strakke fitte drummer![]()
Die dansjes![]()
Nou dan pets op de kont en gaanquote:Op zondag 12 juni 2022 01:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Het is zeker te doen.
Vragen om een CDtje bij de balie en dan een hoofdtelefoon toegewezen krijgenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:55 schreef -Shii- het volgende:
Die goeie ouwe tijd dat je in de platenzaak een plaatje luistert.![]()
Ja ook nog steeds een favoriete band van mij. Ik blijf dat wel een beetje bij de oudere nummers hangen. De nieuwe nummers die pas uitgebracht zijn heb ik niet echt veel geluisterd.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:58 schreef UitStraling het volgende:
Hier wil ik nog wel eens heen, die kunnen het nog big time viel me op bij dit.
Even een typisch studiodingetje live spelen op 03:08![]()
Als deze man weer eens een concertje in de buurt geeft moet je maar eens langs gaan, thank me later.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:01 schreef cosmosis het volgende:
Ik zoek eigenlijk niet meer op jaren 80 artiesten optredens of die nog in Nederland een concert geven. Het is helaas uberaupt lastig om goeie sites te volgen zodat je op tijd kaarten kan regelen. Ik volg nu een aantal om in ieder geval er op tijd bij te zijn bij Paradiso.
Heerlijke feesttempel! Het leven is te kort om niet je favoriete artiest eens live mee te maken!
Muse komt ook weer dacht ik. Ooit geprobeerd kaarten te bemachtigen, maar dat was binnen een paar minuten uitverkocht.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:01 schreef cosmosis het volgende:
Ik zoek eigenlijk niet meer op jaren 80 artiesten optredens of die nog in Nederland een concert geven. Het is helaas uberaupt lastig om goeie sites te volgen zodat je op tijd kaarten kan regelen. Ik volg nu een aantal om in ieder geval er op tijd bij te zijn bij Paradiso.
Heerlijke feesttempel! Het leven is te kort om niet je favoriete artiest eens live mee te maken!
quote:Op zondag 12 juni 2022 02:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Muse komt ook weer dacht ik. Ooit geprobeerd kaarten te bemachtigen, maar dat was binnen een paar minuten uitverkocht.
In NL? Muse is wel eentje die ik ook wel zou willen. Volgende week in Italie nog ticketquote:Op zondag 12 juni 2022 02:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Muse komt ook weer dacht ik. Ooit geprobeerd kaarten te bemachtigen, maar dat was binnen een paar minuten uitverkocht.
Keer zonder erg bij een concert van hun beland in Amsterdam en toen was het al oud van goud of zo maar was wel heel erg leukquote:
ik kan niet anders dan terug denken aan jouw zus...quote:
Als je nog zes bijna vergeten lekkere nummers plaatst krijg je haar 06 nummer.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
ik kan niet anders dan terug denken aan jouw zus...
Haha shit en de laaste 2 nummers telde al, dus nog 4?quote:Op zondag 12 juni 2022 02:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nog zes bijna vergeten lekkere nummers plaatst krijg je haar 06 nummer.
Het moeten wel plaatjes zijn die ik een leven lang bij me draag hoor.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha shit en de laaste 2 nummers telde al, dus nog 4?
Welke tijdslijn vergeet je graag?
Ik ga eens op mijn gemakje luisteren.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:25 schreef -Shii- het volgende:
Bij deze houd ik het soms niet droogen die sax solo wil ik ook nog eens leren spelen
![]()
Speel je een instrument? Ik was van plan om het uit te breiden en toen stopte Corona ineens en moest ik weer uit mn bubbelquote:Op zondag 12 juni 2022 02:25 schreef -Shii- het volgende:
Bij deze houd ik het soms niet droogen die sax solo wil ik ook nog eens leren spelen
![]()
Ja ik speel keyboard en sinds kort heb ik de saxofoon ook weer opgepakt.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Speel je een instrument? Ik was van plan om het uit te breiden en toen stopte Corona ineens en moest ik weer uit mn bubbel
Ah das fijn, keyboard piano? Das eigenlijk het enige wat ik kan, tijdens de volgende winter lockdown wil ik deze kunnen, ben de afgelopen 2 jaar tot 50 sec gekomenquote:Op zondag 12 juni 2022 02:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik speel keyboard en sinds kort heb ik de saxofoon ook weer opgepakt.
Ja ik heb een piano, maar speel ook keyboard. Dus beide. En Interstellar heb ik ook een poging toe gedaan, maar zo goed ben ik nog niet. Ken je die clip van dat meisje op het station?quote:Op zondag 12 juni 2022 02:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ah das fijn, keyboard piano? Das eigenlijk het enige wat ik kan, tijdens de volgende winter lockdown wil ik deze kunnen, ben de afgelopen 2 jaar tot 50 sec gekomen
Echt, zelf muziek maken is heerlijk. En met anderen samen is nog leuker.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:41 schreef cosmosis het volgende:
Op een of andere manier merk je dat je hersenen een boost krijgen wanneer je een instrument probeert te controleren, is ook iets wat ik dagelijks ga doen als ik met pensioen ga....ooit volgende eeuw...
Interstellar hebben meer mensen als mooiste muziekstuk ooit, ga er toch eens inkruipen dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik heb een piano, maar speel ook keyboard. Dus beide. En Interstellar heb ik ook een poging toe gedaan, maar zo goed ben ik nog niet. Ken je die clip van dat meisje op het station?
Zulke lange vingers om dat te kunnen, probeer dan te vergelijken of ik dat ga kunnen met mn worstenvingersquote:Op zondag 12 juni 2022 02:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik heb een piano, maar speel ook keyboard. Dus beide. En Interstellar heb ik ook een poging toe gedaan, maar zo goed ben ik nog niet. Ken je die clip van dat meisje op het station?
Nou dit is voor mij ook nog niet weggelegd, zo snel als die vingers over de toetsen gaan.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zulke lange vingers om dat te kunnen, probeer dan te vergelijken of ik dat ga kunnen met mn worstenvingers
Het is vooral het sentiment en het gevoel dat de muziek van Hans Zimmer projecteert. Daarnaast is de film Interstellar een topper.quote:Op zondag 12 juni 2022 02:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Interstellar hebben meer mensen als mooiste muziekstuk ooit, ga er toch eens inkruipen dan.
True to thatquote:Op zondag 12 juni 2022 02:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het is vooral het sentiment en het gevoel dat de muziek van Hans Zimmer projecteert. Daarnaast is de film Interstellar een topper.
quote:Op zondag 12 juni 2022 02:57 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet zeggen Hans houdt wel van Chinese violisten, het gaat er vast heet aan toe in die zimmer kleedkamers!
hier weer een nummer dichter bij je godlijke Abba zusquote:
Je had deze moeten kiezen.quote:Op zondag 12 juni 2022 03:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
hier weer een nummer dichter bij je godlijke Abba zus
Zou mijn hond en konijnen opgegeven hebben voor een half avondje met Sandra.quote:Op zondag 12 juni 2022 03:06 schreef cosmosis het volgende:
Pfff tiener schuifel flashbacks wat een tijden...
Awww thanks! Ik ga over een tijdje naar een karaokebar hier in Utrecht, ga ik dat lied doenquote:
Wel effe zeggen he dan, ik ben je trouwste fan en dan handtekening graagquote:Op maandag 13 juni 2022 13:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Awww thanks! Ik ga over een tijdje naar een karaokebar hier in Utrecht, ga ik dat lied doen![]()
![]()
![]()
Lol, zal ik doenquote:Op maandag 13 juni 2022 13:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel effe zeggen he dan, ik ben je trouwste fan en dan handtekening graag![]()
![]()
quote:I watch with wide-eyed wonder, the Buddha's stoic stare
As he gazes out serenely, without spirit left to care
The gold-haired thin ascetic's head is buried in the sand
Of the mystic's sterile desert-- seeks to be one with the land
And your women feeling equal to the men who fill their lives
Disdain the age old titles of "motherhood" and "wife"
Their mild-mannered husbands grant their anarchistic flight
By the weak-willed neuter feelings of their limp-wrist corporate lives
Your churches all are classrooms of humanistic thought
Who preach of economics and salvation which is bought
They measure good in dollars, no longer martyrs' blood