quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie nu een langgerekt, rood-achtig beestje. Misschien een vos.
Veel bossen gesproken?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was wel gezellig net bij de reünie van de Bomenverzamelingen...
Er zit geen chocola in. Als het magnums waren dan hadden ze de zondag niet overleefd.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang houdt het het hier niet uit hoor
Plat op de weg?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Rode panda.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja een paar. Was ook gewoon leuk om ze gewoon een keer te zien zonder echt gesprekken te voeren. Ik ben dan ook niet echt een prater..quote:
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in. Als het magnums waren dan hadden ze de zondag niet overleefd.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocolade
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocolade
Ik vind die met nootjes het lekkerst.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocolade
brrrrrrr... bahquote:Op zondag 12 juni 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocolade
Kijk, bambiquote:Op zondag 12 juni 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het een rode panda is wil je hem dan vangen?
Zijn ook wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die met nootjes het lekkerst.
Huehue.
😘quote:
Zit nu aan de spa rood. 🤣quote:
ik zit te twijfelen of ik ooit eens zo'n sodastream apparaat zal halen.. of dat ik beter gewoon af en toe fles spa moet halenquote:
En dat mocht zomaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |