quote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zet je berichten dan uit als het je stoort. Dat gejank elke keer
Dit is wat je 10de post over dat je vervelende berichten krijgt? Verder hoor ik er nooit iemand over maar jou zit het kennelijk zo hoogquote:
Okquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is wat je 10de post over dat je vervelende berichten krijgt? Verder hoor ik er nooit iemand over maar jou zit het kennelijk zo hoog![]()
Okquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed verhaal wel weer van jou kant.
Bizar goed. Geen idee wat het precies is met deze kaart, maar alles is perfect aan hem. Tuurlijk heeft hij 5/5 en top stats, maar het is het totaal plaatje imo, krijgt altijd van die pingpong balletjes mee, heerlijke runs, schieten op doel is een doelpunt etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik besloot die 93+ shapeshifter of TOTS player pick te doen en ik kreeg shapeshifter Son@:GotenSSJ jij hebt hem ook en hij is vrij goed hoorde ik.
Die Berardi bijvoorbeeld lol.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bizar goed. Geen idee wat het precies is met deze kaart, maar alles is perfect aan hem. Tuurlijk heeft hij 5/5 en top stats, maar het is het totaal plaatje imo, krijgt altijd van die pingpong balletjes mee, heerlijke runs, schieten op doel is een doelpunt etc.
Zeker geen fake stats zoals veel van die TOTS spelers, waar je met 99 schieten de man op de 54ste rij van het stadion op z’n bek schiet zeg maar.
Ik kreeg Showdown Rodrygo uit de year review, ook niet slecht voor een supersubquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik besloot die 93+ shapeshifter of TOTS player pick te doen en ik kreeg shapeshifter Son@:GotenSSJ jij hebt hem ook en hij is vrij goed hoorde ik.
Ja, wat een gefaalde uitvoering van een leuk concept was dit weerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is Juli en ze gaan heroes weer bruikbaar maken. Klasse EA lekker op tijd erbij
Volgende fifa gewoon paar bruikbare spelers erbij doen. Icons waren eerst ook niet heel relevant natuurlijk kan me nog De Boer en Carragher herinneren onder andere.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, wat een gefaalde uitvoering van een leuk concept was dit weerAlleen Ginola, Pele en Di Natale zijn de moeite waard geweest na week 3 ofzo?
ValderramaGod.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende fifa gewoon paar bruikbare spelers erbij doen. Icons waren eerst ook niet heel relevant natuurlijk kan me nog De Boer en Carragher herinneren onder andere.
Ik heb nog een paar TOTS speler die ik wel in een SBC kan gooien, maar dit slaat echt weer nergens op. 78 rated IFs die gewoon 75k kosten. En die price range maar omhoog blijven gooien ipv TOTS of IFs spelers als een repeatable SBC uit te brengen. Alles om toch nog een paar extra euros uit Fifa packs te slepen dit jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie nog IF of TOTS in de club die tradeable zijn? Want EA had het geniale idee om die constant als requirement in een SBC te doen terwijl je ze niet eens meer kan packen. En nu zijn ze allemaal heel duur.
Cole op zich nog en Cordoba zolang kopballen niet OP waren, maar de rest gewoon nutteloos ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, wat een gefaalde uitvoering van een leuk concept was dit weerAlleen Ginola, Pele en Di Natale zijn de moeite waard geweest na week 3 ofzo?
En dan heb je coins in Juliquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je dit voorspeld had en all-in was gegaan met discard IF's, dan had je dit bedrag bijna kunnen verachtvoudigen
Aan de andere kant had EA je dan natuurlijk een transfer ban opgelegd. Zo zijn die nazi's wel daar.
Bij gebrek aan goede icon SBC's had ik dan Gullit en Cruijff gehaald, wil daar toch wel een keer mee gaan spelen in plaats van de laatste week in septemberquote:
Dit gebeurt elk jaar wel in de endgame.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je dit voorspeld had en all-in was gegaan met discard IF's, dan had je dit bedrag bijna kunnen verachtvoudigen
Aan de andere kant had EA je dan natuurlijk een transfer ban opgelegd. Zo zijn die nazi's wel daar.
Ach zo'n Nkunku tots is gewoon net zo goed nu als een prime gullit.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij gebrek aan goede icon SBC's had ik dan Gullit en Cruijff gehaald, wil daar toch wel een keer mee gaan spelen in plaats van de laatste week in september
Oh ja, Cordoba was ook erg goed. Cole was okay, maar vooral omdat er niet zo gek veel meta rechtsbuitens zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cole op zich nog en Cordoba zolang kopballen niet OP waren, maar de rest gewoon nutteloos ja.
Matchmaking die het niet deed als je Cole in je team had was wel legendarischquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja, Cordoba was ook erg goed. Cole was okay, maar vooral omdat er niet zo gek veel meta rechtsbuitens zijn.
Ik had alles en iedereen. Messi, Neymar, Mbappé, CR7, PIM R9, PIM Gullit, PIM Eusebio, PIM Cruijff etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had o.a. 99 Messi, 99 CR7 en PIM Gullit en de rest weet ik niet meer. Alleen dat ik PIM R9 toen had gekocht en met winst had verkocht.
Ik kreeg PIM Maldini die kan mooi naast Walker in de basis.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:04 schreef Dopekoe het volgende:
Had nog wat fodder over van de summertokens waaruit ik alleen SS Pepe en Dempsey kreeg.
Daarvan een PIM pp gedaan, kon nu kiezen uit schmeichel (die ik al had), Vieira en Garrincha, uiteindelijk gekozen voor Vieira omdat ik al genoeg buitenspelers had.
En Vieira past wel mooi naast Kessie, Brozovic, de Ligt en Spinazzola, hoewel Spinazzola tradable is en misschien wel weggaat
Ja, had liever Messi gehad, die kost minder moeite om in m'n team te passen, maar volgens mij zit ie nog niet in packs...quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En maar klagen, en klagen en klagen
Nog geen fodder, maar wel op de bank, als vaste invaller voor Immobile of Militoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel prima fodder zo'n Ronaldo voor jou aangezien die geen Serie A is.
Heb na tots misschien nog 15 potten fifa gespeeld en dat is helemaal prima zie het in september wel weer.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd wel een leuke tijd dit, alles in packs, bijna alle kaarten zijn eindelijk betaalbaar etc.
Alleen jammer dat de motivatie en zin om dit spel te spelen dan altijd compleet weg zijn, bij mij in ieder geval. Heb zelfs niet echt de zin meer om te grinden voor packs oid, misschien komt het terug als de TOTS kaarten terug in packs zittenNu zijn het, buiten TOTY en een enkele andere kaart, toch een beetje de spelers die niet meer bruikbaar zijn op dit moment.
Ik heb na die Son pull nog wel een pot of 20 gespeeld in een paar dagen tijd, puur omdat zo’n speler het weer even leuk maakte. Zal het van de week weer eens opstarten, maar al die tokens en objectives laat ik aan me voorbij gaan denk ik ja, daar heb ik echt de motivatie niet meer voor, met een reset in 2,5 maand.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb na tots misschien nog 15 potten fifa gespeeld en dat is helemaal prima zie het in september wel weer.
Zo, die 75+ rated speler van level 1 heeft mijn team echt geholpen anders. Kreeg ik een Baku uitquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik vooral heel nice vind is dat ze elke keer die 75+ rares geven in de seizoenen. Niet dat er nog iemand speelt maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |