Kruisbesmetting ligt wel op de loerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook niet, heeft wat viezigs als slagers aan kippetjes zitten
De salmonellacarrousel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene in de molenstraat waar die grill met warme kippetjes altijd buiten stond
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714quote:
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Warm als in dat ze aan een grill hingen, niet dat die in een vitrine in de volle zon stondenquote:
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Net als oesters en dergelijke zeevruchtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
@bitterbalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”
@:bitterbal
Morgen weer een leuk uitstapje dusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.
Las het alsnog verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Okquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zomaar, beetje interesse in de medemens
Stonesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Ik ben ooit naar hun laatste tour geweest, 15 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stones
Zal zo onderhand wel de laatste tour worden, gok ik.
Ongelooflijk hoe lang ze het volhouden. Nou ja, de overgebleven drie danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.
Hun laatste tour was niet 15 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar hun laatste tour geweest, 15 jaar geleden ofzo
Niet echt nee;quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hun laatste tour was niet 15 jaar geleden![]()
![]()
Lekker, toch bijzonder om een band te zien en horen spelen die iemand in 1963 ook al speelde.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe lang ze het volhouden. Nou ja, de overgebleven drie dan
Mick heeft zoveel alcohol gedronken dat hij gebalsemd isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, toch bijzonder om een band te zien en horen spelen die iemand in 1963 ook al speelde.
Dit is ook wel een onheilspellend en lekker introotje.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind dat eerste stukje van Painted Black altijd zo mooi
Gewoon FOK! kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
3 streaming abo's en niks meer om te kijken
Heb je ze allemaal uitgekekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja daarom wilde ik ook nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stones
Zal zo onderhand wel de laatste tour worden, gok ik.
Er is helaas ook geen livestream van mij en mij legobouwavontuur...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
ben je al helemaal bij met de Kardashians?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie hebben ze eigenlijk als drummer tegenwoordig??quote:
Urenlang kindjes maken en dan maar hopen dat er snel nieuwe content komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.quote:
Nee, maar er mist een groot aantal seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je al helemaal bij met de Kardashians?
Let iemand hier nog op?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
Ik las eerst hier heel wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroatenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst hier heel wat anders![]()
![]()
![]()
Ook ook…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |