Lekker man! Voel je dat zo lekker weer naar beneden branden door je slokdarmquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slokje dure whisky om het weer weg te spoelen
Het zakt warm en prettig naar beneden als een traag orgasme boven de navel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker man! Voel je dat zo lekker weer naar beneden branden door je slokdarm
thats the spirit!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, het weer kan altijd mooier, het gras altijd groener en de lucht altijd blauwer.
Jw2 was echt wel slechter dan 3quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk maar wel de minste uit de hele reeks.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan 1 steentje niet vinden..
In principe kan het makkelijk zonder, maar mijn autistisch brein kan het niet velen, dat ik het niet kan vinden...
kan zijn dattie als reservestukje in ander zakje zit..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
en morgen zie ik hem natuurlijk meteen liggen...
Of zit ie in een ander zakje.. Lijkt me sterk overigens...
van alle beestjes die je hebt opgegeten?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeitjes van eigen balkon
Morgen ziek.
Ik had jou op dit tijdstip niet verwacht...quote:
kom net thuis van werkquote:Op zondag 12 juni 2022 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had jou op dit tijdstip niet verwacht...
Okee. nog last van voetbalsupporters gehad??quote:
nopes niks van gemerkt :pquote:Op zondag 12 juni 2022 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. nog last van voetbalsupporters gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |