Lekker hoeren, sloeren, zuipen, vreten, wiebelen en dansen danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh… ik in ieder geval niet, daarom ook verbaasd
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroaten
Die MOET ik hebben gek!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb US zijn nieuwe tuinslang gevonden om de Maybachs mee te wassen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook niet
Ja man, het leven is mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Levensgenieter ben je ook he?
Beetje doods in zo'n glazen pot droevig naar buiten staren naar feestende, lol trappende en vrijende mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt latelyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Genieten zit voor iedereen in iets anders (gelukkig)!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjes
As we speak ticketswap af te speuren want ik wil eigenlijk nog ergens heen wat we gisteren pas bedachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbiedingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Men is er stil vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.
Zo doe jij dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.
Beetje misselijk nuquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh, dan pak je gewoon je zus of je moeder
Slokje dure whisky om het weer weg te spoelenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zachtjes overgegeven in je mond en weer doorgeslikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |