Of z'n kabeltjequote:
Blijft twitch hequote:
Ja die heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had rotterdam terror corps nog live gezien op de stream
Kirby!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
omdat we op twitch zitten genot
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja was wel oke, maar eigenlijk vond ik peacock toch wel de uitblinker. dat was ineens zoveel beter als alles wat geweest was.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer gemistWas dat leuk?
Ja dat geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was wel oke, maar eigenlijk vond ik peacock toch wel de uitblinker. dat was ineens zoveel beter als alles wat geweest was.
haha lekker manquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Voor mij waren Bass-d en Potato de uitblinkersmaar ik heb zelden eerder zo weinig meegekregen van de muziek op een festival.
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha lekker man![]()
ging je rondjes lopen?
Smakelijkquote:
hahaha lekker man, ook met dat weer erbij. hele dag die zon op je harsesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Neem'n maten hebben die tik wel
Maar eerste paar uur bij uptempo gestaan. Toen bij early nog een tijd en daarna wel bij de mainstage maar daar was ik wel even aan het spacen. Voor ik het doorhad was het afgelopen
Bij de uptempo stond je onder een zeil dus schaduw genotquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha lekker man, ook met dat weer erbij. hele dag die zon op je harses
oh dat is wel beter!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Bij de uptempo stond je onder een zeil dus schaduw genot
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:25 schreef engine het volgende:
Wil potato laten zien hoeveel hitjes hij kent?
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
heb echt wel veel mooie dames gezien op de stream
Ik blijf juist meestal op de plaats wiebelen en mijn vrienden gaan dan alle kanten opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja iedereen had altijd over lovepil. nou voor mij niet. lkkr alleen rondjes lopen en wiebelen
Tent afbrekenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:35 schreef suzi1 het volgende:
dronk mn bier ook altijd met ijsklontjes
maar soms gaven ze me die gwn niet he
dan werd ik woestbooss
hahahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik blijf juist meestal op de plaats wiebelen en mijn vrienden gaan dan alle kanten opeentje heeft er al jaren als hobby om mensen een vuurtje aan te bieden als ze een peuk opsteken en hele avond boksjes geven aan iedereen.
Nouja moet hij wetenik vind het geinig om te zien. En omdat ik beetje op een plek blijf komen ze ook altijd wel weer terug
wtfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Overigens is dat in Viëtnam heel normaalBijna standaard om ijs in het bier te gooien want bier koelen doen ze niet aan.
Klein groepje...hebben ongeveer 5 man die hardcore leuk vinden. Maar soms ook nog hun vriendinnen mee of andere mensen die ik dan wel ken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:37 schreef suzi1 het volgende:
met hoeveel man gaan jullie meestal, engine?
dat is met 7up toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:40 schreef suzi1 het volgende:
op een gegeven moment ging ik maar sneeuwwitjes drinken, want ik zoop teveel. dus dan materen he
had ik ook al last van!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
goffer ik kom er nu pas weer achter dat twitch altijd op half volume start
Ja leuk om aan terug te denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:41 schreef suzi1 het volgende:
wij gingen ook altijd naar dynamo open air. verschillende groepjes die dan bij elkaar stonden. was ook wel leuk
of er stond toevallig een leuk klein groepje vrienden naast je met hun tent. en dan maakte we met van dat plastieken lint een hele omheining. leuke tijden
indd moet er niet aan denken in die tentjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk om aan terug te denken
Tegenwoordig hoeft dat niet meer zo met overnachting van mijgewoon lekker in m'n eigen bedje wakker liggen
omgquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
keer met een vriendin naar een party en haar vriend zou later komen
had ze geen behoefte aan op gegeven moment, dus niet op de afgesproken plaats en tijd en als we hem en zn vriend zagen snel de andere kant op
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
keer met een vriendin naar een party en haar vriend zou later komen
had ze geen behoefte aan op gegeven moment, dus niet op de afgesproken plaats en tijd en als we hem en zn vriend zagen snel de andere kant op
koetwijfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:47 schreef suzi1 het volgende:
eoa kutwijf heeft me op de parkeerplaats heel de tijd de verkeerde kant opgestuurd, ik zocht de auto met wie ik mee was gereden
later hoorde ik dus van iemand dat ze lachend in wegrestaurant zat te vertellen dat ze mij dus heel de tijd verkeerde kant stuurde
nou ik had wel paniek toen. maar zag gelukkig andere bekenden. die auto zat plopvol, maar kon bij iemand op schoot
Vond die jou niet zo leuk?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:47 schreef suzi1 het volgende:
eoa kutwijf heeft me op de parkeerplaats heel de tijd de verkeerde kant opgestuurd, ik zocht de auto met wie ik mee was gereden
later hoorde ik dus van iemand dat ze lachend in wegrestaurant zat te vertellen dat ze mij dus heel de tijd verkeerde kant stuurde
nou ik had wel paniek toen. maar zag gelukkig andere bekenden. die auto zat plopvol, maar kon bij iemand op schoot
Nouja zegquote:
Weet je nog wie het was? Kan nogquote:
Zit wat inquote:
Nooobooody said it was easyyyyyyyquote:
Ja was leuk weerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
toch jammer dat het alweer afgelopen is
Nog een keer gekliktquote:
In twitch zou dat toch ook wel moeten kunnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
moet eigenlijk even een website maken, zodat we daar gewoon youtubeje kunnen starten voor iedereen tegelijk
Video niet beschikbaarquote:
Jawel. Je wilt er toch goed uitzien op een feestje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
Of was jij dit niet @:engine?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Je wilt er toch goed uitzien op een feestje.
Ik ben geen 16quote:
Nope ook niet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
heb jij ook nog zo'n ding in je handen gekregen, engine
quote:
Nope...ik loop nooit zonder shirt op een festivalquote:
Die gok bij die foto van het optreden van dj Potato zat wel in de buurtquote:
Zie je meteen!quote:
Oranje shirtquote:
Nee gewoon z'n plastic sealtje.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:30 schreef suzi1 het volgende:
ik moet weer iedere avond stukje terugkijken omdat ik vergeet
ohja dat was ik even vergeten!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:31 schreef suzi1 het volgende:
nee, want ik besef heel goed dat ik hem uitzet. maar raak t altijd kwijt. toch goeie pillen
Lekker hoorquote:
Begin vd avond wiebelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |