quote:
Ik wilde vandaag wat dansen op het Hap Stap festival in Tilburg maar ik kwam niet verder dan wat wiebelen op mijn stoel, en weet je, da's ook gewoon goed.quote:
meer een wiebel en geef commentaar op muziestreams topicquote:
ik wiebel al de hele avond op de stoelquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag wat dansen op het Hap Stap festival in Tilburg maar ik kwam niet verder dan wat wiebelen op mijn stoel, en weet je, da's ook gewoon goed.
Ik las iets anders dan bieflappenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"En Bolke heeft dikke billen! TJILP!"
:"Ik heb malse bieflappen! Mooooo!"
Zo'n schommelstoel met een breisetje?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag wat dansen op het Hap Stap festival in Tilburg maar ik kwam niet verder dan wat wiebelen op mijn stoel, en weet je, da's ook gewoon goed.
Ik heb zoveel op mijn bureaustoel gewiebeld dat er 2 weken geleden een bout uit is gevallen, nog steeds niet terug gezetquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik wiebel al de hele avond op de stoel![]()
![]()
wat vind Bolke (quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb zoveel op mijn bureaustoel gewiebeld dat er 2 weken geleden een bout uit is gevallen, nog steeds niet terug gezet
hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb zoveel op mijn bureaustoel gewiebeld dat er 2 weken geleden een bout uit is gevallen, nog steeds niet terug gezet
je bureaustoel heeft een bout geboutquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Straks gaat ie die arme jongen bespringenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat vind Bolke () hiervan dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks gaat ie die arme jongen bespringen
Dat soort verminkingen houdt Bolke (quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat vind Bolke () hiervan dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort verminkingen houdt Bolke () helemáál niet van bij koeien, maar bij mensen vindt hij wel ok, "Bolken en laten bolken" is zijn motto
Zo voelde het een beetje ja, alsof mijn stoel er eentje liet vallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je bureaustoel heeft een bout gebout
Van zo'n Milka koe denkt Bolkequote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort verminkingen houdt Bolke () helemáál niet van bij koeien, maar bij mensen vindt hij wel ok, "Bolken en laten bolken" is zijn motto
Hóógstens een oorlabel om het voor de boer makkelijk te maken, en bellen om de nek, daar houdt ie sinds kort ook wel van, met dank aan een filmpje van @hemarookworstquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van zo'n Milka koe denkt Bolkezeker ook: Te veel make-up
science!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over rode bieten gesproken: je moet eens eerst een paar maagzuurremmers pakken (geen Rennies, maar gewoon de standaard omezaprol oid die je bij het Kruidvat kan kopen) en dan 2 uur later een paar glazen bietensap drinken, en dan vooral niet schrikken als je de volgende dag gaat pissen
Sta je gewoon bietensap te pissen dan, nou ja, die kleur heeft het, ik zou het niet opdrinken of serveren aan gastenquote:
Wel aan de onderbuuf tochquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sta je gewoon bietensap te pissen dan, nou ja, die kleur heeft het, ik zou het niet opdrinken of serveren aan gasten
Altijd.quote:
Ik had ooit eens een hele bak blauwe druiven weg zitten werken en ik slikte toen een kurkuma-supplement om te kijken of dat iets voor mijn darmen deed, en dat spul is knalgeel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
bietensap is goor. Heb wel eens flink wat rode bieten gegeten, toen kreeg ik rooie hopen
Dan valt zo'n hoop niet op in het plantsoenquote:Op zondag 5 juni 2022 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een hele bak blauwe druiven weg zitten werken en ik slikte toen een kurkuma-supplement om te kijken of dat iets voor mijn darmen deed, en dat spul is knalgeel.
Dus ik zit de dag daarna te hopen, kijk eens een keer naar beneden. Groenste hoop ever.![]()
Ik schrok wel ff, ik zat al te googlen op "groene ontlasting" toen het tot me doordrongquote:Op zondag 5 juni 2022 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan valt zo'n hoop niet op in het plantsoen
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schrok wel ff, ik zat al te googlen op "groene ontlasting" toen het tot me doordrong
beetjequote:Op zondag 5 juni 2022 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie nog lekker vitamine D gepakt
ik ook, maar in deze tijden niet echt nodigquote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
heb in de kast ook nog wel wat in een potje
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
ik moest ooit kotsen in de kroeg en dacht dat er ingewanden uit waren gekomen. kwam ik erachter dat ik die dag watermeloen op had
waaromquote:Op zondag 5 juni 2022 00:15 schreef suzi1 het volgende:
zo, de bank als bed klaargemaakt dus ik slaap vanacht beneden
Ohquote:Op zondag 5 juni 2022 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Watermeloen vind ik wel echt het allebeste voer voor als je een kater hebt.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
ik moest ooit kotsen in de kroeg en dacht dat er ingewanden uit waren gekomen. kwam ik erachter dat ik die dag watermeloen op had
dat was dagelijkse brunch op feestvakantiesquote:Op zondag 5 juni 2022 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Watermeloen vind ik wel echt het allebeste voer voor als je een kater hebt.
Eigenlijk schijnt het voor zo'n beetje iedereen wel aan te raden te zijn om extra vit D te nemen. Sterker nog, het is eigenlijk de enige vitamine waarvan het vrijwel vaststaat dat supplementeren ervan leidt tot minder sterftequote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook, maar in deze tijden niet echt nodig
Heerlijk! Licht verteerbaar, vocht, suikers, vitaminen, mineralen. Ideaal voor de katerende mensquote:Op zondag 5 juni 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was dagelijkse brunch op feestvakanties
Ik verwacht dus dat jij superoud wordtquote:Op zondag 5 juni 2022 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk schijnt het voor zo'n beetje iedereen wel aan te raden te zijn om extra vit D te nemen. Sterker nog, het is eigenlijk de enige vitamine waarvan het vrijwel vaststaat dat supplementeren ervan leidt tot minder sterfte
Ik niet, ik vind het al een wonder dat ik het tot 2022 gered hebquote:Op zondag 5 juni 2022 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verwacht dus dat jij superoud wordt
eigenlijk moet gewoon iedereen 10-20 microgram vit d binnenkrijgen per dag. Ongeacht huidskleur (of burka).quote:Op zondag 5 juni 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
ze noemen dat ook de burkaziekte, tekort aan vit d
klinkt ernstigquote:Op zondag 5 juni 2022 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het al een wonder dat ik het tot 2022 gered heb
ik las bukkakeziektequote:Op zondag 5 juni 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
ze noemen dat ook de burkaziekte, tekort aan vit d
Nou ja, ik heb niet bepaald gezond geleefd de afgelopen, eh, 30 jaarquote:
Ja! Paddestoelen!quote:
en kost ook nogal wat inspanning om op die nek te zitten!quote:Op zondag 5 juni 2022 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind dat altijd knap dat die lui met die lui op de nek zitten op zo'n party.
je zou toch gelijk een nek hernia krijgen
Ja wil je ook wat?quote:Op zondag 5 juni 2022 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeey zit je lekker popcorn te eten![]()
Tot je puberteit gezond en daarna niet meer ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2022 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet bepaald gezond geleefd de afgelopen, eh, 30 jaar
Exactlyquote:Op zondag 5 juni 2022 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tot je puberteit gezond en daarna niet meer ofzo?
Die's ondertussen ook wel de 50 gepasseerd volgens mijquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:37 schreef suzi1 het volgende:
ik stond daar vaak net voor de set te dansen. uit je dak met rookmachines en stroboscoop
In de rook met de stroboscoop, beste dansen blijft datquote:Op zondag 5 juni 2022 00:37 schreef suzi1 het volgende:
ik stond daar vaak net voor de set te dansen. uit je dak met rookmachines en stroboscoop
gewoon doen man!quote:Op zondag 5 juni 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van de eckte hardcore houd ik alleen niet meer zo, maar ik zou er goffedomme wel een paar meiers voor over hebben om nog een keer tot aan het ochtendgloren in een gare loods te staan dansen op eckte ouderwetse acidhouse
Oh, als ik nog een keer een goed feestje kan vinden doe ik dat ook wel hoorquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, als ik nog een keer een goed feestje kan vinden doe ik dat ook wel hoor
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik dat niet meer aankan zoals vroeger
Hoeft ook niet zoals vroeger, gewoon zoals je het nu leuk vindt doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben nog jong en ik kan het ook niet aan, dus
Scheelt je op zijn minst een verbrande bakkes.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja zo thuis volgen op streampje heeft ook zo z'n voordelen
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Scheelt je op zijn minst een verbrande bakkes.
Daar gaf ik eigenlijk nooit een flikker om.quote:
Belevenis op zich, al heb ik ook vaak genoeg knock out gelegen in de bus/trein terug.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:52 schreef suzi1 het volgende:
ja genoeg rare mensen die ook in de trein zaten
Dat is in zoals ze in de hoofdstad zeggen in "Amsterdam Beach".quote:
Daar was een leuk item over bij Lubachquote:Op zondag 5 juni 2022 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is in zoals ze in de hoofdstad zeggen in "Amsterdam Beach".
Oh, niet gezien.quote:Op zondag 5 juni 2022 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar was een leuk item over bij Lubach
Oh is tegenwoordig in Zandvoort, was voorheen Bloemendaalquote:Op zondag 5 juni 2022 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is in zoals ze in de hoofdstad zeggen in "Amsterdam Beach".
hahaha jij ligt al bijna goedquote:Op zondag 5 juni 2022 01:02 schreef suzi1 het volgende:
dan ga ik zo maar eens verder onderuit liggen
Ik heb ook lang geleden weleens in een trein met veel dronken en aangeschoten mensen gezeten en ik had zelf ook wat op. De reis ging ook supersnel en achteraf was ik ook verbaasd dat het allemaal goed gegaan was.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Belevenis op zich, al heb ik ook vaak genoeg knock out gelegen in de bus/trein terug.En dan daarna nog op de fiets moeten. Godswonder dat ik elke keer weer thuis kwam
"De mensen in de ver-weg-landen". Goffedomme man, dat bedenk je toch niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
@:deisyy wakker worden! iemand heeft mn acc gejat en de tt verpest
Waarom deze paniek? Ik zie niets vreemds aan de ttquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
@:deisyyze hebben de titel weer verpriegelt
de 2 Xen moeten weg. mogen geen kusjes in de titelquote:Op zondag 5 juni 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Waarom deze paniek? Ik zie niets vreemds aan de tt
Moet alleen L zijn. L= 50quote:Op zondag 5 juni 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dat ook helemaal kwijtquote:Op zondag 5 juni 2022 10:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Moet alleen L zijn. L= 50
Moest het even googlen, want ik wist dat eigenlijk ook niet meer.
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dat zou nog best eens kunnenquote:
quote:
Ja waarschijnlijk wel. Rond die tijd waren we wel bij de mainstage maar ik heb daar wat minder van meegekregenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
engine heb jij peacock live gezien?
was wel echt vet
quote:Op maandag 6 juni 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. Rond die tijd waren we wel bij de mainstage maar ik heb daar wat minder van meegekregenTijd vloog ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |