Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijksten
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalen
Voorheen stond er bij jou in de Foqueville OP toch iets van 'weldoener'?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?
Nog net op tijd bij de AH?quote:
Laatst voor het eerst sinds de cojona ook weer geweest. Blijft een superpark.quote:
gewoon boos kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wanneer ik dan naar de Efteling kan. Nu schijnt het er heel druk te zijn met schoolreisjes. Kutkinderen ook altijd overal.
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.quote:
De hel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.
hard niezen en rochelen, misschien speelt de corona angst weer een beetje opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.
Inderdaad. Zo zonde. Het is al zo duur en als je ook nog de kostbare uren van de dag verspilt in die wachtrijen, dat is toch niet leuk.quote:
Zo te zien zo'n kleine 50 euro per toegangsticket. Plus 12.50 voor een parkeerticket.quote:
Dit ja. Veel beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar de Efteling ga, ga ik meestal in het najaar in een week dat er geen schoolvakantie is. Echt heerlijk rustig met nauwelijks wachttijden echt maximaal 15 minuten ofzo...
Goedkoper dan Disney in ieder geval, da's al iets van eur 90 afaikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo te zien zo'n kleine 50 euro per toegangsticket. Plus 12.50 voor een parkeerticket.
Je kunt er ook overnachten, er is een hotel en vakantiewoningen.
Ja ik ook, en dan alles in mooie herfsttintenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar de Efteling ga, ga ik meestal in het najaar in een week dat er geen schoolvakantie is. Echt heerlijk rustig met nauwelijks wachttijden echt maximaal 15 minuten ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |