We importeren vooral omdat hippe kakmeisjes 365 dagen per jaar avocado willen vreten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, volgens mij exporteren we nu heel veel én tegelijkertijd importeren we groente en vlees uit het buiteland. Als je daar mee stopt, zul je meer voor eigen gebruik moeten produceren
Mja, de keren dat ik taaie bonen uit Egypte zat te knagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We importeren vooral omdat hippe kakmeisjes 365 dagen per jaar avocado willen vreten.
Niks mis met Hollandse appels in het naseizoen in plaats van mango ook.
Nee ben klaar met wachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Egypte is wel een bonenland, overal poeplucht daar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de keren dat ik taaie bonen uit Egypte zat te knagen.
Zitten ze te poepen op die bonen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Egypte is wel een bonenland, overal poeplucht daar.
Ze poepen daar gewoon extreem veel, is me altijd al opgevallen, hele dagen door.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten ze te poepen op die bonen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze poepen daar gewoon extreem veel, is me altijd al opgevallen, hele dagen door.
@bitterbalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze poepen daar gewoon extreem veel, is me altijd al opgevallen, hele dagen door.
nee...quote:
Sterkte morgen. Hopelijk geen lastige klanten...quote:
daar glibber ik zo doorheenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee...
ga de deur barricaderen met veertien sumo-worstelaars
0%quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sterkte morgen. Hopelijk geen lastige klanten...
Mooi, kom ik morgen met de derde klasse van Helmond Sport en hun familie een paar tafeltjes vol doenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
0%
Vanavond en vannacht volgen vanuit het westen opklaringen en lokaal kan wat mist ontstaan. Het koelt af naar 12 graden. Morgen schijnt de zon van tijd tot tijd flink en het blijft droog. Bij een matige zuidwestenwind loopt de temperatuur op naar 20 graden in het noorden tot 24 graden in het zuiden van ons land. In de avond blijft het nog lange tijd aangenaam.
word mooi weer dus valt denk ik mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |