SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Vooral door dat ijsje zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net de halve apotheek gehaald bij de drogist en een ijsje op, ik voel mij weer mens
ook testje gehaald?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net de halve apotheek gehaald bij de drogist en een ijsje op, ik voel mij weer mens
Is dat leuk ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer een aflevering van Blow Up![]()
![]()
Ik vond het vorige week erg vermakelijk.quote:
Ja hoor niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is wel een beetje kinds, maar dat mag soms wel, toch??
Ach er spelen hier ook genoeg mensen met Lego (mezelf incluisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is wel een beetje kinds, maar dat mag soms wel, toch??
ik toch ookquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach er spelen hier ook genoeg mensen met Lego (mezelf incluis)
Jij niet zoveel toch?quote:
Spelen misschien niet. Maar ik heb de laatste tijd wel een aantal bouwsels gemaakt. VOoral die architecture stedenbouwsels vind ik erg tof..quote:
Ja daar heb ik ook bijna alles vanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spelen misschien niet. Maar ik heb de laatste tijd wel een aantal bouwsels gemaakt. VOoral die architecture stedenbouwsels vind ik erg tof..
Die is wel leuk ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook bijna alles vanHad vorige week de pick-up truck gebouwd, die was ook erg leuk om te bouwen
deze https://www.lego.com/nl-nl/product/pickup-truck-10290
Mocht je ook een ritje met die band mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat was een leuke en gedetailleerde airport visit vandaagTwee super gemotiveerde medewerkers die ons alles lieten zien en alle ins en outs vertelden. Leukste blijft het baggagesysteem, waarbij koffers over lange conveyer belts gaan en automatisch in de goede bak vallen. Daar kan ik uren naar staan kijken
Nee dit is een smalle die door allelei ruimtes gaat en start bij de check-in baliequote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je ook een ritje met die band mee?
Ja, dat was zaligquote:
Nee, nog nietquote:
je hebt je koningsdag ui nogquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dit is een smalle die door allelei ruimtes gaat en start bij de check-in balieDie andere in de bagagehal zou ik wel eens een rondje mee willen maken eigenlijk
bij de macquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Naar Jurassic World geweest.
Nu cheeseburger.
Die hebben toch geen hele kippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |