He jarigequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben wel klaar met die lange discussie over DTS..
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏quote:
Nee wat boodschappen gedaan voor zondagquote:
Jezelf lekker verwendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat boodschappen gedaan voor zondag
Oh en een nieuwe trui gekocht
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshakequote:
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb deze frietsaus https://www.ah.nl/producten/product/wi194759/remia-friteslijn
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshake
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..
Hey Maz.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef mazaru het volgende:
En met opvliegers moet je niet spotten![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?
Smaken verschillen. Vind die zaanse ook minder leker. Calve ook goed hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |