Die backs zijn toch altijd om het even. Er breken er elk jaar 5 door, die worden op de hype-train gezet. Vervolgens zakken ze weer weg. Malacia is nu even geweldig en volgend jaar vinden we het weer niets.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben geen fan van Wijndal. Ik zie weinig van AZ maar bij het Nederlands elftal afgelopen EK was hij echt afschuwelijk slecht.
Ja oke het was een slecht EK maar hij stak er wel negatief bovenuit. Helemaal in contrast met zijn gretige, productieve collega Dumfries aan de andere kant.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
E waren wel meer spelers afgelopen EK heel slecht, doet er niks aan af dat ik ook veel liever Malacia zie komen dan Wijndal. Al zal dat een utopie blijven.
Malacia is al wat langer goed dacht ik, alleen qua fysiek heb ik twijfels bij hem op een hoger niveau.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die backs zijn toch altijd om het even. Er breken er elk jaar 5 door, die worden op de hype-train gezet. Vervolgens zakken ze weer weg. Malacia is nu even geweldig en volgend jaar vinden we het weer niets.
ik vind Malacia weer wat gehypet, denk dat Wijndal aan de bal sowieso beter is en Malacia is iedere wedstrijd wel goed voor een paar domme foutenquote:Op maandag 20 juni 2022 10:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Malacia is al wat langer goed dacht ik, alleen qua fysiek heb ik twijfels bij hem op een hoger niveau.
Wat Wijndal betreft... het feit dat een buitenlandse club hem nog niet genomen heeft zegt ook wel wat.
als Martinez blijft dan wordt het voor een lb sowieso moeilijk want ik zie ook Schreuder Blind niet slachtofferenquote:
vind het wel meevallen, rode strepen storen meer, wel jammer van het logoquote:Op maandag 20 juni 2022 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kermis joh. Gewoon simpel, oude logo, rood en wit en meer niet. Mafkezen.
zal wel van dat ventilatiemateriaal zijn met gaatjesquote:Op maandag 20 juni 2022 11:51 schreef manny het volgende:
Wat zit er nou aan de onderkant van de mouwen, een soort ander materiaal stretch spul. Zal wel aan de foto liggen, maar ziet er raar uit.
Prima, niet echt anders dan de vorige shirts.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel meevallen, rode strepen storen meer, wel jammer van het logo
[ afbeelding ]
Ja. Ajax is de enige club die voor Brobbey gaat. Als hij 18 miljoen waard is zouden er wel meer kapers op de kust zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog beetje opkrikken naar 40 totaal + doorverkoop dan is het vrees ik te goed om te weigeren...
Brobbey voor 18 vind ik nog steeds te veel.
zie nu dat de rugnummers en namen ook in het goud zijn, dat is toch wel lelijkquote:Op maandag 20 juni 2022 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Prima, niet echt anders dan de vorige shirts.
Dit is wel een tikkeltje lelijkquote:
zeg dat, je kan wel kiezen als klant, alleen als je de kampioensbadge wil krijg je automatisch de gouden bedrukking met giganet erbijquote:
doet me een beetje denken aan die stropdassen met 1 erop, hopelijk loopt het dit keer beter afquote:Op maandag 20 juni 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Het is geen gezicht. Maar mensen die zich enorm druk maken om het voetbalshirt hebben een kleine piemel.
Wish!quote:Op maandag 20 juni 2022 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
Is het Bob Marley shirt nog ergens te krijgen btw?
Vooralsnog is hij er nog. Gun hem sowieso een mooie club, maar als dat niet lukt is hij toch prima als linksback?quote:
Limited editionquote:Op maandag 20 juni 2022 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax zelf gaat hem niet meer verkopen? Moet ook nog bedrukking op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |