Dat jaar bij Frankfurt werd hij ook heel aardig in stelling gebracht, kreeg veel makkelijke kansen. Bij West Ham niet en dan scoort hij niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat hij bij een mindere ploeg als Frankfurt al 15 goals maakte en vervolgens nog een aardige ontwikkeling door heeft gemaakt wijst daar eigenlijk wel op.
Dat zullen ze bij Dortmund ook wel doen he. Maar inderdaad, als een spits niet in stelling wordt gebracht scoort hij niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat jaar bij Frankfurt werd hij ook heel aardig in stelling gebracht, kreeg veel makkelijke kansen. Bij West Ham niet en dan scoort hij niet.
Tenzij een spits dus zelf zijn kansen bij elkaar voetbalt. En daar heb je er genoeg van.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij Dortmund ook wel doen he. Maar inderdaad, als een spits niet in stelling wordt gebracht scoort hij niet.
Noem er eens 3 die voor Ajax haalbaar zijn.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tenzij een spits dus zelf zijn kansen bij elkaar voetbalt. En daar heb je er genoeg van.
Brobbey, Batshuayi en Origi.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem er eens 3 die voor Ajax haalbaar zijn.
Iig Haggie meer om hem tegen te houden.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Parel van 19 die dit jaar dan wel echt moet gaan doorbreken.
Waarschijnlijk wel, maar het hoeft ook niet per se Zirkzee te zijn, hoewel ik dat wel een heel mooie, meevoetballende spits voor Ajax zou vinden. Je kunt voor 20/23 miljoen echter wel een veel jongere speler dan Haller krijgen die mee kan groeien met een nieuw Ajax en waarbij je redelijk zeker kunt zijn dat hij naar behoren presteert en waar je daarna weer een mooi transferbedrag voor kan vangen. Komend jaar zal het toch vooral bouwen zijn, het is geen probleem wanneer een spits wat minder is dan Haller vorig jaar in de CL. Zolang hij in de eredivisie maar presteert.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze die hadden gewild hadden ze dat wel in de Gravenberch onderhandeling ter sprake gebracht
Waarom zou Ajax moeten bouwen, dat hangt helemaal af van de kwaliteit die je binnen haalt (en wat vertrekt), er is wel een nieuwe trainer maar die zal meer accenten verleggen dan het voetbal opnieuw uitvinden.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar het hoeft ook niet per se Zirkzee te zijn, hoewel ik dat wel een heel mooie, meevoetballende spits voor Ajax zou vinden. Je kunt voor 20/23 miljoen echter wel een veel jongere speler dan Haller krijgen die mee kan groeien met een nieuw Ajax en waarbij je redelijk zeker kunt zijn dat hij naar behoren presteert en waar je daarna weer een mooi transferbedrag voor kan vangen. Komend jaar zal het toch vooral bouwen zijn, het is geen probleem wanneer een spits wat minder is dan Haller vorig jaar in de CL. Zolang hij in de eredivisie maar presteert.
Zirkzee is te laconiek. Zal ongetwijfeld best aardig kunnen ballen maar ik heb na Haller liever een spits die zich kapot blijft werken dan weer zo'n slappe speler.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar het hoeft ook niet per se Zirkzee te zijn, hoewel ik dat wel een heel mooie, meevoetballende spits voor Ajax zou vinden. Je kunt voor 20/23 miljoen echter wel een veel jongere speler dan Haller krijgen die mee kan groeien met een nieuw Ajax en waarbij je redelijk zeker kunt zijn dat hij naar behoren presteert en waar je daarna weer een mooi transferbedrag voor kan vangen. Komend jaar zal het toch vooral bouwen zijn, het is geen probleem wanneer een spits wat minder is dan Haller vorig jaar in de CL. Zolang hij in de eredivisie maar presteert.
Wauw, we zijn het een keer eens.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zirkzee
Waardeloos bij Jong Oranje. Nee dat is geen Ajax spits. Ook een beetje type-Haller als je het mij vraagt.
En we hebben het al jaren over een meevoetballende spits. Ajax zit in categorie waar je al blij mag zijn als je spits of kan meevoetballen of 20 erin legt per jaar... Heb je beide dan speelt die spits bij Liverpool of Bayern Munchen.
Luuk de Jong natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2022 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zirkzee is te laconiek. Zal ongetwijfeld best aardig kunnen ballen maar ik heb na Haller liever een spits die zich kapot blijft werken dan weer zo'n slappe speler.
Kan ook niet voetballen, dat is een beetje het probleem. Dolberg voetbalde een stuk beter maar legde er te weinig in. Het is altijd wel wat. Er wordt altijd naar Kluivert verwezen als ideale Ajax-spits en die vergelijking snap ik wel. In 25 jaar Ajax is Dolberg daar nog het dichtste bij in de buurt gekomen.quote:
Ik vond Suarez ook geen onaardige spits. Die is nu veel te oud en gemankeerd, maar in zijn tijd bij Ajax was ie echt goed. En vervelend. En irritant. Maar goed, de vraag blijft nu Haller weg is wie er komend seizoen voor de doelpunten bij Ajax moet gaan zorgen. Staat er iemand op de radar? Op een schaduwlijstje? Of wordt het weer typisch Ajax last minute ergens veel te veel gaan betalen?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan ook niet voetballen, dat is een beetje het probleem. Dolberg voetbalde een stuk beter maar legde er te weinig in. Het is altijd wel wat. Er wordt altijd naar Kluivert verwezen als ideale Ajax-spits en die vergelijking snap ik wel. In 25 jaar Ajax is Dolberg daar nog het dichtste bij in de buurt gekomen.
Ja Suarez was geniaal natuurlijk in de afronding (en ook 10 keer zo goed als Haller) maar meevoetballend hield het toch ook niet geweldig over?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:49 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik vond Suarez ook geen onaardige spits. Die is nu veel te oud en gemankeerd, maar in zijn tijd bij Ajax was ie echt goed. En vervelend. En irritant. Maar goed, de vraag blijft nu Haller weg is wie er komend seizoen voor de doelpunten bij Ajax moet gaan zorgen. Staat er iemand op de radar? Op een schaduwlijstje? Of wordt het weer typisch Ajax last minute ergens veel te veel gaan betalen?
Loopt er trouwens bij Brugge niks leuks?
Als je zo goed zwervend kan voetballen als Suarez hoef je wat mij betreft niet mee te kunnen voetballen. Overal waar hij gespeeld heeft deed ie het op die manier. Je kon er gek van worden, maar je kon er ook heel blij van worden. Ik geloof dat Stevie G eens een heel interview aan Suarez gewijd heeft - mooi om te horen.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja Suarez was geniaal natuurlijk in de afronding (en ook 10 keer zo goed als Haller) maar meevoetballend hield het toch ook niet geweldig over?
Misschien Suarez terughalen dan?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:55 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Als je zo goed zwervend kan voetballen als Suarez hoef je wat mij betreft niet mee te kunnen voetballen. Overal waar hij gespeeld heeft deed ie het op die manier. Je kon er gek van worden, maar je kon er ook heel blij van worden. Ik geloof dat Stevie G eens een heel interview aan Suarez gewijd heeft - mooi om te horen.
Noa "Mohammed" Langquote:Op maandag 20 juni 2022 09:49 schreef Lyzio_NL het volgende:
Loopt er trouwens bij Brugge niks leuks?
Zou voor de Eredivisie nog wel kunnen, maar ik denk niet dat je er nog de grens mee over kan. Buiten dat heb ik behoefte aan een goed gescoutte spits, een nieuw gezicht, een onontdekt pareltje. Dat is mijn persoonlijke geromantiseerde mening hè. Ik weet niet wat haalbaar is voor Ajax of hoelang ze al ergens aan het scouten zijn met het vertrek van Haller eventueel in het achterhoofd. Ik laat me graag verrassen. Ik kan buiten bijvoorbeeld een Origi of Batshuayi geen ‘gearriveerde’ en betaalbare naam bedenken.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Misschien Suarez terughalen dan?Ben het verder wel met je eens hoor.
Asjeblieft zeg.. ik kan dat ventje mentaal niet aan. Al vond ik ‘m laatst bij Oranje wel meevallen en moest ik zelfs om ‘m glimlachen in een interview. Zal in essentie wel geen rottig menneke zijn, maar hij doet er wel alles aan om zo over te komen.quote:
Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik voorin een speler met een verrassende individuele actie zag. Echt een lekkere goal was dat.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:59 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.. ik kan dat ventje mentaal niet aan. Al vond ik ‘m laatst bij Oranje wel meevallen en moest ik zelfs om ‘m glimlachen in een interview. Zal in essentie wel geen rottig menneke zijn, maar hij doet er wel alles aan om zo over te komen.
quote:'Ajax wil Haller-miljoenen gebruiken voor komst van 'supertrio''
Sébastien Haller is dichtbij een overstap naar Borussia Dortmund. Ajax veegde een bod van 33 miljoen euro plus bonussen nog van tafel en verlangt 40 miljoen euro, maar de verwachting is dat beide clubs elkaar de komende dagen rond een transfersom van 37 miljoen euro zullen vinden. Met dat geld wil Ajax inzetten op de komst van het 'inmiddels bekende supertrio', meldt De Telegraaf.
Het gaat om Steven Bergwijn, Brian Brobbey en Owen Wijndal. Ook zal er nog een jonge spits worden gehuurd of gekocht, die achter Brobbey moet plaatsnemen. Brobbey zelf wil absoluut niet terug naar RB Leipzig en wacht tot die club een akkoord heeft bereikt met Ajax. Leipzig vraagt nu nog een bedrag van 18 miljoen euro: veel geld, maar Hamstra en Huntelaar denken dat een andere, direct inzetbare spits met dezelfde kwaliteiten niet goedkoper te krijgen is.
Ben geen fan van Wijndal. Ik zie weinig van AZ maar bij het Nederlands elftal afgelopen EK was hij echt afschuwelijk slecht.quote:
E waren wel meer spelers afgelopen EK heel slecht, doet er niks aan af dat ik ook veel liever Malacia zie komen dan Wijndal. Al zal dat een utopie blijven.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben geen fan van Wijndal. Ik zie weinig van AZ maar bij het Nederlands elftal afgelopen EK was hij echt afschuwelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |