Als je Haller kunt 'ruilen' voor Bergwijn en Brobbey dan heb je een goede deal.quote:Op zondag 19 juni 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je die 2 haalt voor 35 is het niet verkeerd
Al je goede spelers naar Bayern laten gaan terwijl je hun afdankertjes krijgt , veel hele jonge spelers kopen die nog niet in volle bloei staan en nu een speler aantrekken als Haller die veel minder is dan Haalandquote:Op zondag 19 juni 2022 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Dat zou geweldig nieuws zijn. Ook maar snel ja zeggen voordat Dortmund zich bedenkt.
Met Brobbey ga je er wat mij betreft ook gewoon op vooruit en bovendien nog veel jonger ook.
Ik snap nu ook waarom Dortmund al heel lang geen kampioen meer is geworden.
ze blinken inderdaad niet uit in managementquote:Op zondag 19 juni 2022 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al je goede spelers naar Bayern laten gaan terwijl je hun afdankertjes krijgt , veel hele jonge spelers kopen die nog niet in volle bloei staan en nu een speler aantrekken als Haller die veel minder is dan Haaland
@:WystevanderGoot
Ik denk dan maar Brobbey + Bergwijn voor Haller… kom je er nog redelijk goed vanaf.quote:Op zondag 19 juni 2022 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller voor 35 miljoen + bonussen is geen gekke deal natuurlijk, maar je moet er wel wat voor terug krijgen. Dat zou dan wel Brobbey worden voor de hoofdprijs. Blijf dat wel lastig vinden als daar straks 15 miljoen voor betaald gaat worden.
Als Bergwijn gehaald wordt als vleugelspeler, dan mag er toch wel wat bij. Met de blessuregevoelige Brobbey als spits kun je niet alleen het seizoen in.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja Haller is wel mega belangrijk geweest in het systeem van Ten Hag. Moeilijk.
Inderdaad ik verwacht dan nog wel een spits. Of Schreuder doet de Tadic variant maar dat lijkt me niet ideaal.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Bergwijn gehaald wordt als vleugelspeler, dan mag er toch wel wat bij. Met de blessuregevoelige Brobbey als spits kun je niet alleen het seizoen in.
Meteen tekenen ja. Niet meer moeilijk doen. Accepteren en daarna Bergwijn vastleggen.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Dat zou geweldig nieuws zijn. Ook maar snel ja zeggen voordat Dortmund zich bedenkt.
Met Brobbey ga je er wat mij betreft ook gewoon op vooruit en bovendien nog veel jonger ook.
Ik snap nu ook waarom Dortmund al heel lang geen kampioen meer is geworden.
Echt bizar dat Dortmund dat wil aftikken. Geen seconde over twijfelen.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar komt Ajax goed mee weg met zo'n beperkte spits.
Om te lachen.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ajax gaat spijt krijgen als ze Haller verkopen. Je mag me over een half jaar quoten.
Dessers direct vast leggen, die is beter en goedkoper.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Meteen tekenen ja. Niet meer moeilijk doen. Accepteren en daarna Bergwijn vastleggen.
Bayern hoeft niet eens meer moeite te doen om kampioen te worden.quote:
Neejoh. Gewoon de realiteit. Er is niets dat er op wijst dat hij bij Dortmund 20 competitiegoals gaat maken.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gehaat op Haller begint wel treurig te worden.
Zou het nog doen ook.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dessers direct vast leggen, die is beter en goedkoper.
als ze die hadden gewild hadden ze dat wel in de Gravenberch onderhandeling ter sprake gebrachtquote:Op zondag 19 juni 2022 19:15 schreef -XOR- het volgende:
Verkoop Hallert en haal er Zirkzee voor terug. Dan hou je nog mooi wat geld over ook. Komend jaar wordt toch een bouwjaar, investeer maar in jongere spelers met potentie.
van mij hoeft hij ook niet weg maar 35 miljoen is wel een mooi bedragquote:Op zondag 19 juni 2022 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gehaat op Haller begint wel treurig te worden.
Nou ja het feit dat hij bij een mindere ploeg als Frankfurt al 15 goals maakte en vervolgens nog een aardige ontwikkeling door heeft gemaakt wijst daar eigenlijk wel op.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh. Gewoon de realiteit. Er is niets dat er op wijst dat hij bij Dortmund 20 competitiegoals gaat maken.
Zirkzee kan er echt geen reet van.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:15 schreef -XOR- het volgende:
Verkoop Hallert en haal er Zirkzee voor terug. Dan hou je nog mooi wat geld over ook. Komend jaar wordt toch een bouwjaar, investeer maar in jongere spelers met potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |