SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ja maar jou staat alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien dat ik ballerina’s lelijker vind dan slippers
Wist niet dat je in zo’n buurt woondequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier in de buurt heb je ook zo'n tokkie supermarkt, opvanghuis voor alcoholisten vlakbij, erg veel slippers en die mensen ruiken naar oud zweet, brem en poep.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ze wel gehad, maar ik geef die ondingen gewoon op.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, ik ook ooit. Maar toen ging dat wel bij m’n leeftijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gehad, maar ik geef die ondingen gewoon op.
Oh, dat leeftijdsverhaal zal me verder worst wezen, maar m'n voeten haten ze gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook ooit. Maar toen ging dat wel bij m’n leeftijd.
Stoer en slippers in één zin, uhuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zelf wel vette stoere hippieslippers, die zijn eigenlijk al een paar jaar versleten maar ik ben geboren voor die slippers en andersom
Goeie spijkerbroek eronder, stoere harige blote poten, helemaal dikke prima en joie de vivre.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stoer en slippers in één zin, uhuh.
Van die eelt en sponsvoetenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind dat áls je open schoenen draagt je ook verzorgde voeten moet hebben en niet van die gele kalknagels of droge hielkloven![]()
En dan mega droog.quote:
Pff zou inmiddels dan wel buikpijn hebben van de honger.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb de hele dag nog niet gegeten, da's ook een unicum.
Stop de persen enz.
Ja, maar ik hou ineens niets meer binnenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff zou inmiddels dan wel buikpijn hebben van de honger.
Als die mensen lopen dan zie je zo'n wolk van huidschilfers en huidsmeer erachteraan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan mega droog.
Hoezo wil je zoiets showen?
Opgelopen in Polen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou ineens niets meer binnen![]()
Zelfs niet een bruistablet met vit c
je bent ook ziek, maar wel eten hoor, anders neem je een kopje bouillon met een geroosterd broodjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb de hele dag nog niet gegeten, da's ook een unicum.
Stop de persen enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |