neequote:
morgen weer een dagquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmmmm had naar een kloof gewild maar dat red ik vandaag niet meer
morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmmmmquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeZe is best slim, ze is nu ook bezig als ontwerpster voor winkels en restaurants op het eiland. En ze heeft geloof ik een hele rijke jongen aan de haak geslagen. Die heb ik nu ontmoet. zeer vriendelijke franse jongen.
Ze daten pas paar maanden maar ze zijn nu in frankrijk op vakantie en de ouders hebben het ticket voor haar gewoon betaald.
Ah ze heeft ook een super leuk huis ontworpen en laten bouwen dit jaar waar ze nu net in zit.
ben je nu in ljubljana?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Contradictio in terminisquote:
ja doet het goed.quote:
Ja, voor morgen even een programmaatje in elkaar timmeren. Heb nu een was in de machine gedaan.quote:
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Snorretje tekenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Duitse buren. Even een handdoekje neerleggen.
quote:
Die zijn 14 of zoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu maar naar de kloot van een van de boerendochters?
Maar ik zie dat mijn gasprijs wel 30 cent omhoog gaat in mijn contract.quote:
Ik douche altijd kort.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
k moet stoppen met douchen om dat te halen denk ik
Ja maar dan is het wel chill als ik in de zomermaanden weinig kosten heb gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig totdat het een keer winter is weer.
Kijk nouquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Net waren ze nog 65quote:
Dan houdt je op een gegeven moment wel alle vervelende mensen bij je uit de buurtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Gemiddelde vrouw hier is knapperquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melania Trump is ook daar geboren.
ja dat zei je laatst.Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb een doorlopend contract, die van mijn moeder liep af en gaat naar 300 p/m
Ze heeft een houtkachel gekocht
Denk 5 minuten ofzo. Ik hou niet bij maar deed dat in mijn vorige huis al want koude badkamer en gasfles wat op kon raken. Ik weet niet meer echt beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang?
Ga maar een timer zetten morgen maar weet niet hoe lang
melania is niet lelijk toch? misschien wat stijfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiddelde vrouw hier is knapper
5 min.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk 5 minuten ofzo. Ik hou niet bij maar deed dat in mijn vorige huis al want koude badkamer en gasfles wat op kon raken. Ik weet niet meer echt beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |