Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo’n schattig appartementje
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Parkpop is altijd gratis geweest. Eerste jaar dat het op het malieveld is ipv het zuiderpark
Het is een oude boerderijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gordijntje wil zeggen dat de dochter des huizes een enorme boezem heeft.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja moet ik mijn eentje ook gaan, vind ik niet gezellig
kan wel een gappie appen die reggae freak is om te vragen of die mee wil
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eigenaresse heeft tienerdochters
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuwquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
die air 2 komt beter uit de test als die mac pro
ZO 12 JUNI | BUD STAGE | 21:30 - 23:00quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Karzai het volgende:
Ben bij veel reggae concerten geweest, maar ub40 niet
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe Air met M2-chip is dan ook gloednieuw
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die zelfde chip gaat ook in die pro 2 maar op geen enkel ander punt is die verbeterd zie ik op youtube.
de air heeft veel meer verbeteringen gekregen
maar die heeft niet die touchbarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor normaal gebruik zou ik ook die Air kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |