Yogapantsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan mij niet genoeg. Ik kan kamelentenen tellen bij het schoolplein. @:franticdj
oh nee dat zijn strakke sportbroekjes, lama.
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
Die oversized kleding staat in mijn ogen alleen bij mensen die zelf niet oversized zijn en die dit combineren met strakke kleding. Tevens zijn of ogen deze mensen dan niet ouder dan halverwege de 30.
Maar dat is persoonlijk denk ik. Heb al genoeg mensen gezien waarbij ik denk: doe maar niet
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik vind mezelf gewoon echt te groot voor oversized spul, dat wordt meer Gerda heeft een tent-tuniek-vibes dan fashiun.
Op het werk draag ik ook ander spul dan privé, maar da's weer wat anders dan vormloos.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
in ieder geval geen joggingpak of smurfkleding
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?quote:
Nee, trainingspak vind ik echt een afknapper. Joggingsbroek eigenlijk ook al vind ik dat op een zondag voor thuis wel prima.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...strak strak in m'n trainingspak-pak..?
Dat waren de bloembollenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:42 schreef Karzai het volgende:
ik zag gister een mooie meid met een bloemetjes broek en een goed stel billen
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
ja voor wiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Er zijn vrouwen die er afgrijselijk uitzien in een doorzichtige bikini en vrouwen die er oogverblindend uitzien in een allesverhullende dikke jas, u bent een wijs iemand.quote:
Tokkiebalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
had vandaag een adidas broek aan buiten
Eh, als het een keer zo uitkomt ga ik me er niet voor omkleden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou ook niet gaan winkelen in een joggingpak nee.
Als je voor stijlvol en smaak gaat snap ik echt die kamelenteen nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja liever niet, beetje stijlvol en met smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |