Nah, daar forceer je vooral mee dat mensen wel elders gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geen onzin, ze willen uitstoot toch verminderen, op die manier forceer je dat..
als het wettelijk geregeld is, gaan mensen dus naar een optie die minder uitstoot zal opleverenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar forceer je vooral mee dat mensen wel elders gaan kijken.
Nah.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als het wettelijk geregeld is, gaan mensen dus naar een optie die minder uitstoot zal opleveren
Dan zouden ze elektrische auto’s heftig moeten subsidiëren zodat dat betaalbaar wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
geen onzin, ze willen uitstoot toch verminderen, op die manier forceer je dat..
Nog steeds ziekjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat nu ik geen stem meer heb, ik ook geen directe sociale interactie heb.
En ik kan wat admi dingen afmaken
Dit, of OV compleet vergoeden/gratis maken. En zorgen dat ook mensen die niet in een stad wonen of werken daar ķķk fatsoenlijk kunnen komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden ze elektrische auto’s heftig moeten subsidiëren zodat dat betaalbaar wordt
Bij een snellader niet zo heel lang. 30-45 minuten om van 20% naar 80% te laden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het opladen van zo'n elektrische auto eigenlijk?
Hangt een beetje af van wat voor auto je hebt én waar je 'm aan kan hangen, maar ik geloof dat met dat snelladen (aka half uurtje langs de snelweg) je weer zo'n 80% lading hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het opladen van zo'n elektrische auto eigenlijk?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk ook gewoon dat Muis het allemaal best vindt. Sociaal beest is dat, ze lag toen ze klein was ook met Sien op de hangmat.
Of ze is stervende.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren BHV dag, zoveel sociale interactie kan ik toch niet aan jongens.
Maar dan hebben ze wel minder uitstoot bereiktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar forceer je vooral mee dat mensen wel elders gaan kijken.
Pijnlijk :pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de volgende stap wordt
Dan is het pas na 2 jaar begonnen:pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch al die enge beestjes in Thailand, denk dat je daar maar niet meer naar toe moet gaan
The Slow Thai Huntsman Spider.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is het pas na 2 jaar begonnen:p
Ik zou hier geen geduld voor hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een snellader niet zo heel lang. 30-45 minuten om van 20% naar 80% te laden.
Ja, het blijft een beetje hangenquote:
Terwijl je wacht ondertussen een chocoladefontein leeg drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hier geen geduld voor hebben.
Je zit toch ook niet te wachten tot je mobiel is opgeladen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Vanaf woensdag krijgen viswinkels het razend druk. De Hollandse Nieuwe vliegt dan weer over de toonbank. De handel ziet de goede haring als een cadeautje. Het vetpercentage is zeer hoog en de haring smaakt daardoor heel romig. De prijs zal wel wat hoger uitpakken, zo is de verwachting.
Scheelt dat het niet zo heel vaak voorkomt. Meestal kun je thuis of bij je bestemming wel ergens laden. 9 van de 10 ritjes zijn ook korte ritten dus dan heb je snelladers in principe niet nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet ergens naartoe onderweg of ik laad hem in de auto opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zit toch ook niet te wachten tot je mobiel is opgeladen?
Niet perse, sommige lui zullen wel gewoon lui willen stimuleren om bij hún te komen werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze wel minder uitstoot bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |