niet tegeljk hequote:
Als je op vrijdag vrij bent ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef Karzai het volgende:
Het leven is toch veelste mooi om vroeg te gaan slapen?
Tegen die tijd heerst er kannibalisme en anarchie in Nederland, honger, armoede en de extreme koude hebben hun tol geëist met miljoenen doden tot gevolg, alleen de overlevende rijken kunnen zich nog mondkapjes, een spoedcursus Russisch en oud brood veroorloven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
Zo te zien gaan we weer een coronagolf(je) krijgen, waarschijnlijk door de BA.5 variant van omikron.
Nee joh, dat is voor de herfst.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd heerst er kannibalisme en anarchie in Nederland, honger, armoede en de extreme koude hebben hun tol geëist met miljoenen doden tot gevolg, alleen de overlevende rijken kunnen zich nog mondkapjes, een spoedcursus Russisch en oud brood veroorloven.
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moet de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee joh, dat is voor de herfst.Een aantal indicatoren geven nu een stijging aan en dat komt door BA.5 (en BA.4 en nog een BA.2 subvariant). Tegen die tijd hebben we vast een geheel nieuwe variant.
Een kruising tussen apenpokken en corona of zo.
Sorry, het is een verslaving.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moeten de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.
Zal wel de B(ull)S(hit) variant gaan worden, alles om maar paniek te kunnen zaaienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee joh, dat is voor de herfst.Een aantal indicatoren geven nu een stijging aan en dat komt door BA.5 (en BA.4 en nog een BA.2 subvariant). Tegen die tijd hebben we vast een geheel nieuwe variant.
Een kruising tussen apenpokken en corona of zo.
Is de MSM al volop mee bezig, zo doorzichtig en zo triest. Alles om de kranten vol te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal wel de B(ull)S(hit) variant gaan worden, alles om maar paniek te kunnen zaaien
Maar de naam is fout.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moet de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.
Idd zó doorzichtigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is de MSM al volop mee bezig, zo doorzichtig en zo triest. Alles om de kranten vol te krijgen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd zó doorzichtigde blinden worden gemanipuleerd waar ze bij staan
Is dat hoe je 'm noemt ja? Okayquote:
Wat snuif of slik jij, dat wil ik ook.quote:
Slaapthee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat snuif of slik jij, dat wil ik ook.
Oke, werkt niet echt, volgens mijquote:
Jawel hoor, ik ga nu pitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oke, werkt niet echt, volgens mij
Moet natuurlijk de hele tijd pissen ervanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oke, werkt niet echt, volgens mij
Eindelijk, o......slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk de hele tijd pissen ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |