SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kon kiezen voor de worstjes met of zonder kaasquote:
Met natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon kiezen voor de worstjes met of zonder kaas
Haha ja neequote:
Zonder kaas is primaquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon kiezen voor de worstjes met of zonder kaas
Die heb ik ook erbijquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel zin in een speklapje van de barbecue.
Schmakelijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stap zo ook op de fiets. Uiteten vanavond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat dit over??quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Modus het volgende:
Als je werk nou is eindverantwoordelijk zijn voor heel NL vervuilen met "aan de bewoners van"-postbagger, dan vraag je er toch ook wel een beetje om dat je op je 40e al kanker krijgt, toch?
Gaat goed?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Modus het volgende:
Als je werk nou is eindverantwoordelijk zijn voor heel NL vervuilen met "aan de bewoners van"-postbagger, dan vraag je er toch ook wel een beetje om dat je op je 40e al kanker krijgt, toch?
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef Modus het volgende:
Tevens hallon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik stap ook zo op de fiets, naar huisquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stap zo ook op de fiets. Uiteten vanavond.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
keuzesquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al vrijdag is.
zit weinig vlees aanquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CemAZ6cqWe4/?igshid=MDJmNzVkMjY=
K wil zo'n kleintje
Ik weet niet, ze zijn niet groot genoeg om tegen m'n neus te duwen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ruiken plaktieten ook een beetje typisch?
#durftevragen
volgend jaar...tegen die tijd zijn de verlagingen ingehaald door de realiteitquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
komt belasting verlaging aan volgend jaar
Kabinet wil met belastingkorting werkende armen helpen
https://nos.nl/artikel/24(...)erkende-armen-helpen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde aan m'n tiet te ruiken en nu heb ik iets verrekt.
Dat lukt ook niet met mijn zak maar toch weet..... hmmm wacht.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze zijn niet groot genoeg om tegen m'n neus te duwen.
Had ik vanochtend ook al, sowieso vreemd deze week, de maandag vrij maar de week lijkt wel 2 keer zo lang te duren ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het al vrijdag is.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet met mijn zak maar toch weet..... hmmm wacht.
Ben jij woke karzai?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:16 schreef Karzai het volgende:
Tegenwoordig een beetje een mix tussen woke, expats en echte amsterdamse buurtmensen
Laat dan ook iemand anders er aan ruikenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:15 schreef CherryLips het volgende:
bied je je soms aan ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat dan ook iemand anders er aan ruiken
quote:
Mag dat nietquote:
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
komt belasting verlaging aan volgend jaar
Kabinet wil met belastingkorting werkende armen helpen
https://nos.nl/artikel/24(...)erkende-armen-helpen
Geluk waarmee?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je hebt geluk. moet naar het toilet
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de puist? Of had je extra mayonaise?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uitelkaarklapserpentmetspatschermvoordevlekken
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uitelkaarklapserpentmetspatschermvoordevlekken
Bal en @Ama zijn al onderwegquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een burek
Deegding gevuld met kaas en pittig gehakt
hmmm 👀quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een burek
Deegding gevuld met kaas en pittig gehakt
Gewoon een soort balkan saucijzenbroodjequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort balkan saucijzenbroodje
Maar groterquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima hahaquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En in Sloveniëquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is alleen in Oostenrijk voor zover ik weet.
Is dit geheimtaal?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, de regenjas kan morgen de koffer in
gewoon droogquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon droog morgen
Over 9 maanden Sloveense mini-buda'squote:
Afberen tot de vellen er bij hangen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin zin zin zin
je moest eens weten wat je allemaal met zin kan doen...
Ik ook, dagje vliegveld rondleiding weer morgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
moet zo al mijn bed in, wekker om 6 uur ofzo
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
6 uur? Ga je weer op vakantie?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
De regenjas heeft een knoop verloren. Ik herhaal, de regenjas heeft een knoop verloren.
OR-DI-NAIRquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
De albatros heeft de nachtkaars in de nootmuskaat gedoopt...
Ik herhaal:
De albatros heeft de nachtkaars in de nootmuskaat gedoopt...
Dat zal toch nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat er parasietbeestjes in zitten?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh morgen al, zal vast allemaal goed komen [ afbeelding ]
nee alleen kijken. duplex onderzoek noemen ze het en dan kunnen zeggen wat ze kunnen doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar gaan ze echt iets doen of alleen kijken?
Spannend, balquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen kijken. duplex onderzoek noemen ze het en dan kunnen zeggen wat ze kunnen doen
Wel spannend wat het is en wat ze kunnen doen, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel niet zo spannend zijn als ze er maar snel wat aan doen
ja bij de vorige echo werd al gezegd dat het een spatader is tenzij die persoon het verkeerd heeft gezienquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel spannend wat het is en wat ze kunnen doen, toch?
Weg met het bultje van bal, we hebben genoeg van het bultje van bal,quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel niet zo spannend zijn als ze er maar snel wat aan doen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weg met het bultje van bal, we hebben genoeg van het bultje van bal,
Zonder bultje kan ze weer rennen, dansen, zwieren in elke hal,
Dus scheer je weg bultje van bal, je bent niet meer welkom,
Twee bultjes zijn meer dan genoeg voor onze Foqueville seksbom,
Laatste waarschuwing aan het nare bultje op bals onderbeen,
Spring morgen maar lekker in de Maas jij vuig vies bultje en zwemt een eind heen.
"a vierde bultje appears in the wild"quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weg met het bultje van bal, we hebben genoeg van het bultje van bal,
Zonder bultje kan ze weer rennen, dansen, zwieren in elke hal,
Dus scheer je weg bultje van bal, je bent niet meer welkom,
Twee bultjes zijn meer dan genoeg voor onze Foqueville seksbom,
Laatste waarschuwing aan het nare bultje op bals onderbeen,
Spring morgen maar lekker in de Maas jij vuig vies bultje en zwemt een eind heen.
Melodietje voor eronderquote:
thuis?quote:
slim. hoe was je eten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
thuis?
ik stond even in de keuken, pastasaus gemaakt van spullen die anders over datum zouden raken
dat mag nu afkoelen, straks de vriezer in
niet speciaal, maar prima te nassenquote:
was je alleen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:00 schreef Karzai het volgende:
zo mensen waren veel buitenlanders waar ik geen contact mee kon krijgen in de kroeg, wel een lekker biertje op het terras gedronken
was het zon buurtkroeg?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:01 schreef Karzai het volgende:
dan gaat de lol der snel vanaf als je geen praatje kan maken
ziet er leuk uitquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
buurtkroegje
https://barmimi.nl/mimi-kok/
Spit even en kkharde diss over die tantoe skere bois danquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
zijn her beneden jongens aan het rappen ofzo
hoop dat ze zo opflikkeren
denk dat ze mij dan uitlachenquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spit even en kkharde diss over die tantoe skere bois dan
Ja film het dan even zodat wij ook wat te lachen hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja film het dan even zodat wij ook wat te lachen hebben
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil ook. hopen dat dat gespuis zo weg is
Onze mopperende buurtmoederquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze maken lawaai en ze hebben net ook bouwafval het water ingegooid
Ga juichen dan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ze doen nu een spel waarbij ze elkaar in het gezicht slaan
quote:
Heb ik ook gezien, mja vond em matigquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Net Pig (2021) met nicholas Cage gekeken. Wel een redelijke film voor de 2021 standaarden.
Aanrader voor de filmkenner.
Wel ok. Was de eerste echte dag dat ze open waren dus nog wat ruimte voor verbetering. Was een vis restaurant.quote:
Tafeltje vol?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel ok. Was de eerste echte dag dat ze open waren dus nog wat ruimte voor verbetering. Was een vis restaurant.
Het ging over het verlies van zijn vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:35 schreef Karzai het volgende:
Maar beter dan de gemiddelde blockbuster
Hij ging zijn varkentje achterna,
oja toen ging hij zich afzonderen in een hutje in het bos met zijn varkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging over het verlies van zijn vrouw
Slapenquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:52 schreef Karzai het volgende:
Nou hier krijg ik ook niet veel aanspraak, waar is iedereen?
kwam vorige week bij uitruimen zolder de mijne ook weer tegenquote:
komt weer helemaal inquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam vorige week bij uitruimen zolder de mijne ook weer tegen
niet tegeljk hequote:
Als je op vrijdag vrij bent ja.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:56 schreef Karzai het volgende:
Het leven is toch veelste mooi om vroeg te gaan slapen?
Tegen die tijd heerst er kannibalisme en anarchie in Nederland, honger, armoede en de extreme koude hebben hun tol geëist met miljoenen doden tot gevolg, alleen de overlevende rijken kunnen zich nog mondkapjes, een spoedcursus Russisch en oud brood veroorloven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
Zo te zien gaan we weer een coronagolf(je) krijgen, waarschijnlijk door de BA.5 variant van omikron.
Nee joh, dat is voor de herfst.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd heerst er kannibalisme en anarchie in Nederland, honger, armoede en de extreme koude hebben hun tol geëist met miljoenen doden tot gevolg, alleen de overlevende rijken kunnen zich nog mondkapjes, een spoedcursus Russisch en oud brood veroorloven.
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moet de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee joh, dat is voor de herfst.Een aantal indicatoren geven nu een stijging aan en dat komt door BA.5 (en BA.4 en nog een BA.2 subvariant). Tegen die tijd hebben we vast een geheel nieuwe variant.
Een kruising tussen apenpokken en corona of zo.
Sorry, het is een verslaving.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moeten de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.
Zal wel de B(ull)S(hit) variant gaan worden, alles om maar paniek te kunnen zaaienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee joh, dat is voor de herfst.Een aantal indicatoren geven nu een stijging aan en dat komt door BA.5 (en BA.4 en nog een BA.2 subvariant). Tegen die tijd hebben we vast een geheel nieuwe variant.
Een kruising tussen apenpokken en corona of zo.
Is de MSM al volop mee bezig, zo doorzichtig en zo triest. Alles om de kranten vol te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal wel de B(ull)S(hit) variant gaan worden, alles om maar paniek te kunnen zaaien
Maar de naam is fout.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best veel ziektes die we van apen kunnen krijgen, misschien moet de wat primitievere medemens toch eens van apenvlees en de apenbips afblijven.
Idd zó doorzichtigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is de MSM al volop mee bezig, zo doorzichtig en zo triest. Alles om de kranten vol te krijgen
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd zó doorzichtigde blinden worden gemanipuleerd waar ze bij staan
Is dat hoe je 'm noemt ja? Okayquote:
Wat snuif of slik jij, dat wil ik ook.quote:
Slaapthee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat snuif of slik jij, dat wil ik ook.
Oke, werkt niet echt, volgens mijquote:
Jawel hoor, ik ga nu pitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oke, werkt niet echt, volgens mij
Moet natuurlijk de hele tijd pissen ervanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oke, werkt niet echt, volgens mij
Eindelijk, o......slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk de hele tijd pissen ervan
quote:
Die lurkt nog gewoon hoorquote:
Bring it onquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die lurkt nog gewoon hoorSeksen?
Geniet ervanquote:Op donderdag 9 juni 2022 23:03 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga ook lekker in bed liggen, morgen vroeg weer op
oh nee toch niet ik heb weekend
Morguhquote:
Heb je wel geslapen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga half 8 weg
hele tijd bang dat ik mij zou verslapen
Rustâg nâh!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef Haags het volgende:
Gooooooooooooooooeoeoeoeoeoeoeoeoeeedemorgen!!!!!
ochtenddienst?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga half 8 weg
hele tijd bang dat ik mij zou verslapen
Hotel heeft geen ontbijt meerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viel zelfs gelijk in slaap ook![]()
jij al klaar voor het ontbijt?
Ik ben helemaal hyper wakker geworden. Stuiter de hele dag zo door denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben helemaal hyper wakker geworden. Stuiter de hele dag zo door denk ik.
ben je al buiten gweest ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel heeft geen ontbijt meerMaar ik heb koffie. En een croissantje van Hofer
Ik ben ook als een blok in slaap gevallen
Het is midden in de nacht joh, doe effe rustig man!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zegGisteravond gekocht.
Heb je al een gezichtje getekend?
MOrguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef Haags het volgende:
Hoe is het met je been?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viel zelfs gelijk in slaap ook![]()
jij al klaar voor het ontbijt?
Ontbijt hier is lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zegGisteravond gekocht.
Heb je al een gezichtje getekend?
Nog geen vooruitgang?quote:
Jaquote:
Dat voel ik pas vanmiddag johquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht joh, doe effe rustig man!!!
Helleujquote:
Vervelend, hopelijk wijst de echo wat uitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neeook niet na die antibiotica geloof ik. Kijken wat zij zo zeggen
stel het voor, onbijtdiensten draaienquote:
aha, ok succesquote:Nee ga voor die echo
Sterkte, balliequote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga alvast,. kan ik nog even langs de ah
Teigetje zou ook leuke UI voor je zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat voel ik pas vanmiddag joh
[..]
Helleuj
welterusten notre dieuquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:08 schreef Haags het volgende:
bedtijd iddquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht joh, doe effe rustig man!!!
Slaap lekker DJquote:
lekker relaxtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Weer in de trein. 2 jaar niet en deze week 2x
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ga alvast,. kan ik nog even langs de ah
Is de auto nog niet gemaakt?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Weer in de trein. 2 jaar niet en deze week 2x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |