Gecastreerde. Hopelijk fleurt Muis nu weer wat op anders heeft ze iets anders onder de ledenquote:
oh heb je foto?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gecastreerde. Hopelijk fleurt Muis nu weer wat op anders heeft ze iets anders onder de ledenHet is een heel mooi beestje en hij is helemaal verliefd. Zij trekt z'n haren uit.
Bitterbal houdt gewoon van mooie dingetjesquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
Bitterbal lijkt me wel iemand die je in de winkel heel goed iets duurs kan aansmeren terwijl het niet nodig is.Is ze de perfecte klant voor mij volgens mij.
Niks want geen energie voor en ik ga boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft u daar op te zeggen jongedame?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks want geen energie voor en ik ga boodschappen doen.
Tenzij je er 6/7 jaar mee doet, dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.
Dan vind ik het nog duurquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je er 6/7 jaar mee doet, dan valt het nog wel mee
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijkquote:
heb jij 2020 ook?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijk
Met mijn kennis doe ik dat ook wel met een Macbook van 2400 euro.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijk
Ja het november 2020 modelquote:
Is wel echt iets waar ik geen 1000 euro voor zou betalen. Dat heeft mijn laptop nu en dat is een goedkoop ding.quote:256GB 8GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |