Ik zal één van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.
Ja, dat is vrij apart.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal één van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijk
Op TV voel ik mij altijd zo machteloos als ik mij zit te ergeren. In het stadion zit je er tenminste dicht op, geeft enig gevoel van controle oid. Plus in het stadion zijn er zo veel mensen overdreven emotioneel dat je denkt 'ja zo wil ik niet zijn', dat helpt ookquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Objectief kijk ik er toch al niet echt naar
Maar ik voel op zich de verhoudingen tijdens wedstrijden prima aan, ik vind het ook leuk om erop te letten waar de ruimtes liggen. Wanneer de loopactie goed is maar de dieptepass niet aankomt zie je dat in het stadion veel beter dan op TV bijvoorbeeld. Plus je kan op specifieke spelers letten wanneer ze niet aan de bal zijn. Het liefst zit ik ook altijd op de tweede ring omdat je dan echt goed kan kijken waar iedereen loopt.
Op TV is het gewoon veel lastiger te zien waar de ruimtes liggen, met name in de omschakeling (dus als één ploeg veel aanvalt/balbezit heeft en de andere ploeg op de counter speelt wie nou echt het overwicht heeft).
Omdat je in het stadion helemaal naar de 2k bent?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal één van de weinigen zijn maar ik heb mijn emoties veel beter onder controle als ik in het stadion kijk dan wanneer ik het op TV kijk
Maar jij hebt ook geen last van andere supporters om je heen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Plus in het stadion kijk ik overal met emotie naar, maar als ik thuis ben kan ik daar gewoon op een normale manier naar terugkijken.
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, viel me een beetje tegen
Er zijn dus gewoon wedstrijden dat er op de tribune met de hoofdcamera nauwelijks 100 man zit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen last van andere supporters om je heen natuurlijk.
heuhuehue
User Tarado is pas onder de indruk als iemand een volgroeide Carolina Reaper HP22B in 1 keer opeet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben pas onder de indruk als je een volgroeide in 1 keer opeet
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goedquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar ben jij nou wel van onder de indruk?
Vanavond wel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon wedstrijden dat er op de tribune met de hoofdcamera nauwelijks 100 man zit.
Wat had hij gemaakt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goed
Dat is wel erg leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een zaterdag 2 weken geleden had m'n zoon gekookt en daar was ik echt van onder de indruk zo goed
2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehadquote:
Voetbal na bij zo'n menu, kan dat...quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 amuses + 6 gangen, daar heeft hij wel wat werk aan gehad
[ afbeelding ]
duurde even, wist niet meer hoe dat moest
Je favoriete standbeeld is daar weg hoor, fyi.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:49 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen even langs AH olympisch stadion
@:tarado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |