Kansloos dat schnabbelende C-garnituurquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die BN-ers zijn ook echt ultiem triest. Kieft had een coke/alcoholverslaving, de pa van Andy had een gokverslaving. Dan maakt het je ook allemaal geen reet meer uit voor een paar centen.
De bushokjes hangen er vol mee dus zou dat niet helemaal onderschatten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik betwijfel wel een beetje of reclames op de televisie de grote veroorzaker van gokkende jongeren zijn. Ik zou social media daarin ook niet onderschatten, waarop toch wel vrij sneue figuren zoals oa die Dan Bilzerian de illusie wekken dat je met gokinkomsten een jetset-lifestyle kunt hebben.
Alles aan Genee is beklagenswaardig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Die treurige Wilfred Genee die nu in al die gokspotjes meedoet is ook wel beklagenswaardig,
Ik ken die spotjes niet maar als je zoals hem zo véél verdient en dan nog aan zoiets je medewerking verleent voor nog meer centen ben je wel echt een hoertjequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Die treurige Wilfred Genee die nu in al die gokspotjes meedoet is ook wel beklagenswaardig,
Die clown-looking dikke dwerg is irritanter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ken die spotjes niet maar als je zoals hem zo véél verdient en dan nog aan zoiets je medewerking verleent voor nog meer centen ben je wel echt een hoertje
Mee eens. Ik dacht een lange tijd dathet sarcastisch was maar het is serieus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alles aan Genee is beklagenswaardig.
Ik heb zelden zo'n stuk slangengebroed op tv gezien.
Wat dacht je van Dick Advocaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ken die spotjes niet maar als je zoals hem zo véél verdient en dan nog aan zoiets je medewerking verleent voor nog meer centen ben je wel echt een hoertje
Is dat die man met dat inteeltgezicht die blaft in de toto reclame?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Die clown-looking dikke dwerg is irritanter.
Sneijderquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:31 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Is dat die man met dat inteeltgezicht die blaft in de toto reclame?
De rest is in jouw ogen 'totale onzin' omdat je niet begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
prima moet je krabben, de rest wat je zegt is totale onzin.
Niemand zegt dat een verslaafde niet zelf verantwoordelijk is, maar de jeugd wordt zo beïnvloed op deze manier dat de "zwakkere" hier echt door beïnvloed worden.
Het was verboden, niemand had problemen, alleen een paar lui die geld zagen. Nu is het niet verboden, verdienen er een paar lui heel veel geld, een veelvoud raakt in de schulden.
Zoals een reclame (op lineaire tv wat <40 niet meer kijkt) en een toename van verslavingenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
klopt ja, en er is ook oorlog in Oekraïne...
jij koppelt echt dingen aan elkaar die niets met elkaar te maken hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |