quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vervolg van de OP:Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan een Mod de inhoud van de spoiler even in de OP zetten?
Kan iemand even op de TR-knop bij deze post drukken? Dan kan een mod de post openen met bewerken en de complete inhoud van de spoiler copy & past in de OP zetten onder het onderste filmpje van Will.![]()
TR aangemaaktOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ok kijk straks evenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog wat bold vergeten was, net nog aangepast
Ohw.. het is gewoon lastig mobielquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:16 schreef Leandra het volgende:
Als je mijn post geopend had om te editen en dan dan de complete inhoud van de spoiler gekopieerd had was het wel helemaal goed gegaan, compleet met linkjes en dergelijke.
De spoiler in mijn post openen werkt niet met dit soort dingen, je moet echt op wijzigen in de post klikken.
Hier gaat iets niet goedquote:Jada Pinkett Smith en Will Smith zijn al sinds 2016 uit elkaar, onthult de echtgenote
Dat is en blijft de hamvraagquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:01 schreef hoechst het volgende:
Waarom was het dan "keep your mouth shut about my fucking wife"?😂
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan we door in dit topic of in het andere dat vencodark postte?
Anyway:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ken de situatie natuurlijk niet maar ze komt wel naar en ijskoud over
Hier verder. Ik vraag een merge aan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan we door in dit topic of in het andere dat vencodark postte?
Anyway:
[ twitter ]
Waarom zijn er überhaupt mensen die hiervoor kiezen? Dat je even afstand van elkaar neemt dat snap ik... Maar 7 jaar lang uitelkaar?! En dan ook nog steeds die schijnvertoningen overal alsof ze zo gelukkig koppel waren steeds.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Maar hij heeft die klap tijdens de oscars dus voor niets uitgedeeld? Wat een loser. Misschien dacht 'ie haar zo terug te krijgen. En zij geniet als een echte puppet master. Echt ziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |