Ik kreeg dit vroeger standaard, scheelde weer borden en bestek afwassenquote:
Is een reden voor jeugdzorg om eens te komen kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg dit vroeger standaard, scheelde weer borden en bestek afwassen![]()
Vandaar dat ik toetjes intens haat
Ik denk dat als ik dit alsnog aangeef dat ik mijn moeder voor 5 jaar achter de tralies krijg.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is een reden voor jeugdzorg om eens te komen kijken
Die ziet er nog netjes uit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
Iemand thuis zijn eigen kapperszaak beginnen?
[ afbeelding ]
denk dat niemand dat bij mij aandurftquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
rule 34quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je best wel knippen hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat niemand dat bij mij aandurft
nou wil liever jou knippenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil je best wel knippen hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Afzetten kost een paar minutenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze morgen snel wat kunnen regelen met mijn been
Wat gaan ze morgen doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze morgen snel wat kunnen regelen met mijn been
*googled naar roze prothese*quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afzetten kost een paar minuten
Spannondquote:
Mag je eerst een half jaar steunkous dragen iedere dag.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
maar heb collega die ook spataders heeft laten doen, die heeft 7 maanden moeten wachten. Maar bij hem was het cosmetisch. Hoop toch dat ik niet zo lang hoef te wachten
hoop toch op iets grover geschutquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je eerst een half jaar steunkous dragen iedere dag.
zit je niet luxe?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit nouvoor stinkende ouwe kuttrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |