Thanksquote:
Goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben echt super onzeker in dit soort dingen.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook mensen die heel routes via Google Maps oefenen om te kijken hoe ze moeten rijden.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, ze stond met haar voorpootjes op het plexiglas om mij te begroeten.
Zo schattig![]()
Krijg je hapjes in first class?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar het station. Tikkie vroeg
Vast wegbezuinigd nu.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroegâh kreeg je een snackje. Heel klein zakje met chocoladerozijnen of zo.
En nu alles wegbezuizigd zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Chocoladerozijnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat gaat hij nu doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huren, op vakantie naar Thailand en beetje de kat uit de boom kijken.
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat met een of andere singles-reis mee.
Waarom zou je je ex nog wat sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |