Krijg je hapjes in first class?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar het station. Tikkie vroeg
Vast wegbezuinigd nu.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroegâh kreeg je een snackje. Heel klein zakje met chocoladerozijnen of zo.
En nu alles wegbezuizigd zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Chocoladerozijnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat gaat hij nu doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huren, op vakantie naar Thailand en beetje de kat uit de boom kijken.
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat met een of andere singles-reis mee.
Waarom zou je je ex nog wat sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
quote:
Omdat hij bij mij in Eindhoven komt wonenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?
Omdat ze niet zo vriendelijk uit elkaar gingen en hij een paar jaar heeft moeten bloeden omdat ze alleen voor de hoofdprijs uitgekocht wilde worden.quote:
Oh in dat geval zou ik idd een heel cynisch bedank kaartje sturenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat hij bij mij in Eindhoven komt wonen
[..]
Omdat ze niet zo vriendelijk uit elkaar gingen en hij een paar jaar heeft moeten bloeden omdat ze alleen voor de hoofdprijs uitgekocht wilde worden.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer in de ÖBB lounge. Nogal een spiegelpaleis. Zie mezelf honderd keer
Depressie in 3, 2, 1…
Ik zou dan gaan wiebeldansen met honderd keer mezelf.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer in de ÖBB lounge. Nogal een spiegelpaleis. Zie mezelf honderd keer
Depressie in 3, 2, 1…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |