Die kan ook met wodka gestart zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poolse griep is te verhelpen met wodka toch?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee niet echtDurf er niet mee naar buiten zo dus wilde vandaag kijken voor een nieuwe bij decatlon en misschien al een testrit naar het maasziekenhuis zodat ik morgenochtend weet waar ik heen moet
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gatsie![]()
dus je ligt uitgeteld in bed? Ben je nog op vakantie?
Dankequote:
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...quote:
Ja, ben een trendsetterquote:
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voerenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan moet ik zaterdag en zondag weer en dan weer weekendquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Korte werkweek heb je gehad dan. Maar dan kun je nog even smurfen.
Hoop dat je weer snel beter bentquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.
Vandaag lekker thuiswerken, want ik zag autorijden niet echt zitten
[..]
Danke
[..]
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...
[..]
Ja, ben een trendsetter
[..]
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voeren
hmm ja dat soort dingen doe ik ook maar rij toch liever de echte routequote:Op donderdag 9 juni 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook mensen die heel routes via Google Maps oefenen om te kijken hoe ze moeten rijden.
Geen koorts meer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.
Vandaag lekker thuiswerken, want ik zag autorijden niet echt zitten
[..]
Danke
[..]
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...
[..]
Ja, ben een trendsetter
[..]
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voeren
Lukashenko stylequote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij hotels check ik soms wel even de omgeving. Maar ga het niet van voor tot achter naspelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat soort dingen doe ik ook maar rij toch liever de echte route
Zo stel ik me jou voor in een sushirestaurantquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet er al denk ik zeker 0745 zijn![]()
kijk
https://fb.watch/dxjgWNIYbp/
Dankequote:
Gisteren gezakt naar 39,2 en toen 38,7quote:
Kort maar hevigquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke
[..]
Gisteren gezakt naar 39,2 en toen 38,7
Moet voor vandaag nog meten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou voor in een sushirestaurant
Jaaa, ze stond met haar voorpootjes op het plexiglas om mij te begroeten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kort maar hevig
Was Wattenschijfje blij om je te zien? Stond ze met een spandoekje op Schiphol?
ja ik ben echt super onzeker in dit soort dingen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij hotels check ik soms wel even de omgeving. Maar ga het niet van voor tot achter naspelen.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maasstad is bij Lombardijen, toch?
Thanksquote:
Goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben echt super onzeker in dit soort dingen.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook mensen die heel routes via Google Maps oefenen om te kijken hoe ze moeten rijden.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, ze stond met haar voorpootjes op het plexiglas om mij te begroeten.
Zo schattig![]()
Krijg je hapjes in first class?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar het station. Tikkie vroeg
Vast wegbezuinigd nu.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroegâh kreeg je een snackje. Heel klein zakje met chocoladerozijnen of zo.
En nu alles wegbezuizigd zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Chocoladerozijnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat gaat hij nu doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huren, op vakantie naar Thailand en beetje de kat uit de boom kijken.
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat met een of andere singles-reis mee.
Waarom zou je je ex nog wat sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |