Oeh, moet niet vergeten het BBQ-pakket van de slager te halenquote:
ik heb altijd zinquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb al gesnackt en heb verder niks waar ik nog zin in heb.
Wanneer is de sc welkomquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, moet niet vergeten het BBQ-pakket van de slager te halen
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?
weinig BBQ hier...quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Mag maar 3 pakkettenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?
Wordt nog vechten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Koop nou eens fatsoenlijk vlees!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Ja kunnen ze wel heel leuk zeggen 'voldoende voor 4 personen', maar dan kennen ze de bodemloze putten hier nietquote:
Ontspannen hè? Zo’n vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Verdubbel jij dan even mijn salaris?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nou eens fatsoenlijk vlees!
Verse ribben. Entrecote, ribstuk, Ribeye, Tbone, hele zalm op de huid, zoveel meer lekker vlees.
Wat is de lange versie van dit verhaal?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
dan kom ik zelfs even langs, knabbelen op bal d'r beenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
Nou als ik bal uitnodig moet de rest vechten om de restanten, hooguit een paar burgertjes ofzoquote:
Mijn buik niet, dat is allemaal plasticquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |