Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Over dat andere zijn we duidelijk niet met elkaar eens, waarom moet ik daarmee eindeloos met jou in discussie blijven dan?
Quote mij dan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijk
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.quote:
You don’t sayquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.
Langere straf?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom is dat interessant om te weten?
Wie?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dikke long is een mega autist en leeft het perfecte leven
Dat klopt maar ik vraag dan ook niet van ze om niet op mij te reageren als ik ze quote.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:18 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
You don’t say![]()
Dat was helemaal niet mijn verwachting, ik heb alleen uitgelegd waarom ik niet meer op de rest reageer. Jij quote trouwens ook mensen die niet op jou gereageerd hebben, zo vreemd is dat niet op een forum. Verder maak ik zelf natuurlijk uit waar ik nog wel op wil reageren. Wat jij daarmee doet boeit mij eigenlijk ook verder niet. Je mag het laatste woord hebben.
Wie weet tot een ander keertje![]()
Als je een kind dood ben je een monster, klaarquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee hoor de dood van zowel Fleur als Gino doen me niets. Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die moord en brand schreeuwen en dat mensen maar preventief opgesloten moeten worden omdat ze een verleden hebben. Mijn vraag aan oa jou blijft waar trekken jullie de grens en waarom.
Of is het monster roepen wel handig?
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als je een kind dood ben je een monster, klaar
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 05:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.
Ja dat verhaal hoor ik altijd, als ze mijn kind dit zouden doen dan...quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.
Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Donny M niet volgens het volwassen recht veroordeeld is. Maar goed ik snap wel meer dingen niet, die de laatste jaren in Nederland gebeuren....
Zal mij niets verbazen als de rechters, Donny M deze keer ontoerekeningsvatbaar verklaren en meneer binnen 5 jaar weer vrij loopt.
Ik ben eigenlijk wel voorstander, om mensen uit de maatschappij te halen: op een internet forum wordt je ook gewoon verbannen voor het leven....
Maar in de echte maatschappij, worden dit soort mensen gewoon losgelaten in het wild. Deze mensen zouden eigenlijk 24/7 in de gaten gehouden moeten worden, in soort gesloten instelling voor de rest van hun leven.
“Iedereen is gek behalve ik”quote:Op vrijdag 10 juni 2022 06:47 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.
Ik schat zelf dat hij licht ontoerekeningsvatbaar word verklaart, en dat hij er zeker niet met een lullig strafje van af gaat komen, ik zet zelf in op 20 jaar en TBS.
Dat is al een tijdje niet meer zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is)
Is nu nog maar max 2 jaar, plus dat er vroeger geen voorwaarden aanzaten (in de praktijk), nu is dat veel strenger.quote:
Ik ben het er mee eens dat de straf in verhouding moet staan tot de gepleegde daad, maar voor verschillende categorieėn misdrijven zijn de verhoudingen zo anders.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef vipergts het volgende:
[..]
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
Wat was de eerste reactie die ik plaatste dan waar de deze discussie over gaat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Iedereen is gek behalve ik”
-vipergts
@Caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtvquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit
AD (Premium)
en TBS kan levenslang duren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtv
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit
AD (Premium)
Jij werkt zonder daarvoor betaald te worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |