abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205007166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Over dat andere zijn we duidelijk niet met elkaar eens, waarom moet ik daarmee eindeloos met jou in discussie blijven dan?
Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205007206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef vipergts het volgende:

[..]
Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijk
Quote mij dan niet.
pi_205007236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:35 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Quote mij dan niet.
Beetje kinderachtig dit.
pi_205007252
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Beetje kinderachtig dit.
/care
pi_205007340
Ik kijk nu live de stille tocht in Maastricht. Burgemeester had het over brutaliteit en en de moeder in de achtergrond maakte stompgebaren en wees naar haar eigen gezicht.

Zegt genoeg denk ik. Kanker Donny
pi_205007396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:35 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Quote mij dan niet.
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205007686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.
You don’t say :')
Dat was helemaal niet mijn verwachting, ik heb alleen uitgelegd waarom ik niet meer op de rest reageer. Jij quote trouwens ook mensen die niet op jou gereageerd hebben, zo vreemd is dat niet op een forum. Verder maak ik zelf natuurlijk uit waar ik nog wel op wil reageren. Wat jij daarmee doet boeit mij eigenlijk ook verder niet. Je mag het laatste woord hebben.

Wie weet tot een ander keertje :@ :W
pi_205008262
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
waarom is dat interessant om te weten?
Langere straf?
Daarom zou ik het willen weten.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205008270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dikke long is een mega autist en leeft het perfecte leven
Wie?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205008345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:18 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
You don’t say :')
Dat was helemaal niet mijn verwachting, ik heb alleen uitgelegd waarom ik niet meer op de rest reageer. Jij quote trouwens ook mensen die niet op jou gereageerd hebben, zo vreemd is dat niet op een forum. Verder maak ik zelf natuurlijk uit waar ik nog wel op wil reageren. Wat jij daarmee doet boeit mij eigenlijk ook verder niet. Je mag het laatste woord hebben.

Wie weet tot een ander keertje :@ :W
Dat klopt maar ik vraag dan ook niet van ze om niet op mij te reageren als ik ze quote.
pi_205009546
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:09 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wie?
@diqui-long
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_205009551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:17 schreef vipergts het volgende:

[..]
Nee hoor de dood van zowel Fleur als Gino doen me niets. Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die moord en brand schreeuwen en dat mensen maar preventief opgesloten moeten worden omdat ze een verleden hebben. Mijn vraag aan oa jou blijft waar trekken jullie de grens en waarom.
Of is het monster roepen wel handig?
Als je een kind dood ben je een monster, klaar
pi_205010320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Als je een kind dood ben je een monster, klaar
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.
pi_205010329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 05:51 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.
pi_205010364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 06:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.
pi_205010413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden :(
Ja dat verhaal hoor ik altijd, als ze mijn kind dit zouden doen dan...
Of als ik hem zie maak ik hem af....

De enige die in Nederland een nieuwe identiteit kunnen krijgen zijn kroongetuigen, voor de rest niemand.

Daarnaast ken ik geen enkel geval in Nederland waar ouders of mensen wraak hebben genomen op een pedofiel. Allemaal praatjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205010427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Donny M niet volgens het volwassen recht veroordeeld is. Maar goed ik snap wel meer dingen niet, die de laatste jaren in Nederland gebeuren....

Zal mij niets verbazen als de rechters, Donny M deze keer ontoerekeningsvatbaar verklaren en meneer binnen 5 jaar weer vrij loopt.

Ik ben eigenlijk wel voorstander, om mensen uit de maatschappij te halen: op een internet forum wordt je ook gewoon verbannen voor het leven....

Maar in de echte maatschappij, worden dit soort mensen gewoon losgelaten in het wild. Deze mensen zouden eigenlijk 24/7 in de gaten gehouden moeten worden, in soort gesloten instelling voor de rest van hun leven.
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.
Ik schat zelf dat hij licht ontoerekeningsvatbaar word verklaart, en dat hij er zeker niet met een lullig strafje van af gaat komen, ik zet zelf in op 20 jaar en TBS.
pi_205010478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 06:47 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.
“Iedereen is gek behalve ik”

-vipergts
pi_205010483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.
Ik schat zelf dat hij licht ontoerekeningsvatbaar word verklaart, en dat hij er zeker niet met een lullig strafje van af gaat komen, ik zet zelf in op 20 jaar en TBS.
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.
pi_205010487
Moordenaar van Milly Boele kreeg 18 jaar:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Milly_Boele
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:51:12 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205010512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is)
Dat is al een tijdje niet meer zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205010582
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:51 schreef Caland het volgende:
Anne Faber
Is nu nog maar max 2 jaar, plus dat er vroeger geen voorwaarden aanzaten (in de praktijk), nu is dat veel strenger.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:35:37 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205010670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
Ik ben het er mee eens dat de straf in verhouding moet staan tot de gepleegde daad, maar voor verschillende categorieėn misdrijven zijn de verhoudingen zo anders.

Moord, waar de daad het einde van een leven is en de dader van 10 jaar tot levenslang krijgt. Uitgaande van levensverwachting van 70 jaar is dat een verhouding van 14%tot 100%.

Vergelijk je dat met belastingfraude, waar je om te beginnen het hele bedrag terug mag betalen en dan vermeerderd met een boete, dan zit je dus standaard al op een verhouding boven de 100%.

Dat tast het rechtvaardigheidsgevoel van de burger wel een beetje aan…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205010938
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit

AD (Premium)
pi_205011141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Iedereen is gek behalve ik”

-vipergts
Wat was de eerste reactie die ik plaatste dan waar de deze discussie over gaat?
pi_205011361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit

AD (Premium)
@Caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtv
pi_205011424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.
en TBS kan levenslang duren.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:25:46 #59
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205011452
Elk dag dat hij leeft in de gevangenis is zonde van de ruimte, zuurstof en belastinggeld.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:47:23 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205011597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtv
Nee

Aldi troep
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205011626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:

AD (Premium)
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....

Normaalgesproken geeft de Nederlandse media geen ene f*CK om wat er gebeurd in Zuid Limburg, maar nu lijkt het wel een hele tv serie. En tijdens die stille tochten, waren er behoorlijk wat mensen die het zagen als een leuk evenement.

Ik zag van die meiden, die nogal ongelooflijk veel plezier hadden tijdens de stille tocht. Want dan ga je toch niet lollig doen met elkaar? Zou Donny M trouwens al verkracht zijn in de gevangenis? Lijkt mij, dat die criminelen in de gevangenis hem wel alle hoeken van de kamer willen laten zien.

Kan de AD daar niet overschrijven? Of hebben ze geen bronnen, wat er in de gevangenis met pedofielen gebeurd?
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:54:05 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205011638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....
Jij werkt zonder daarvoor betaald te worden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')