SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, die mocht nog wel een rondje mee. Geen idee wie het is.quote:
ze komt me ook niet bekend voorquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die mocht nog wel een rondje mee. Geen idee wie het is.
volgens mij heb ik wel een youtube filmpjes van chinashit shein haul dingetje gezien. wel amusantquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer eerder iets bij shein besteld. Paste voor geen meter dus keek er niet meer maar nu zei mijn nichtje dat ze best veel leuke dingen daar bestelde. Maar dat je moet letten bij recensies dat die vrijwel maximaal goed zijn
dus weer wat geprobeerd nu
Vetquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]Het arsenaal van Stiermarken. Vier etages harnassen, geweren, musketten, hellebaarden, schilden, kogels.
Bizar indrukwekkend
Mja, eigenlijk alle ontwerpen zijn gejat en je moet echt goed opletten of iets de moeite van het bestellen waard is. En da's nog los van alle andere bezwaren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer eerder iets bij shein besteld. Paste voor geen meter dus keek er niet meer maar nu zei mijn nichtje dat ze best veel leuke dingen daar bestelde. Maar dat je moet letten bij recensies dat die vrijwel maximaal goed zijn
dus weer wat geprobeerd nu
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]Het arsenaal van Stiermarken. Vier etages harnassen, geweren, musketten, hellebaarden, schilden, kogels.
Bizar indrukwekkend
Je kan beter naar de Primark.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Shein schijnt heel klein te vallen, iig meeste. Wel eens gekeken maar dan moet ik echt 4 xl nemen ofzo.
ja aziatische matenquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
Shein schijnt heel klein te vallen, iig meeste. Wel eens gekeken maar dan moet ik echt 4 xl nemen ofzo.
Ik moest even nadenken waar ik Stiermarken van ken. Maar volgens mij van de F1quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken waar ik Stiermarken van ken. Maar volgens mij van de F1
nu al verpest
Zoals een kaft op de middelbare school?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef TaMieke het volgende:
Er bestaat blijkbaar zoiets als een sleeve voor je boekenAan de ene kant slaat het nergens op, aan de andere kant wel fancy.
Nieuwe outfits aan het shoppen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
Nee, als een stoffen sleeve. Zoals voor een laptop. (of gewoon een dekbed klein geknipt en in elkaar genaaidquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals een kaft op de middelbare school?
Die gaan roesten dit weerquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Bizar indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |