abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204993235
Ik wilde Vandaag Inside terugkijken, zie ik opeens op de homepage van Kijk bij onlangs toegevoegd: Utopia.
Best vreemd toch? Even gecheckt en ze staan er nu allemaal op. Alleen even snel een willekeurige aflevering van seizoen 1 aangeklikt en door seizoen 2 gescrolled, maar als het goed is doet alles het. (Negeer de foute titel zonder afleveringen 'seizoen 2' in de titellijst, dat is eigenlijk seizoen 2015).

_O_ klassiekers zoals de fles en patje kroketje weer eens herbeleven *O*
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_204993311
voor als je echt geen leven hebt
pi_204994341
Toen niet,
Nu niet,
Nooit niet.
pi_204994642
Ik wist dat er enkel seizoenen nog online stonden maar wist niet dat ze nu alles van Utopia 1.0 t/m het laatste seizoen 2.0 erbij gezet hebben. Dat werd tijd. Dus ik zou zeggen....De Gouden Kooi er ook bij dan. Chop chop!
Ik denk ook dat dit te maken heeft met de komst van Een Jaar van Leven vanaf eind augustus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204996645
Waarom zou je die bagger kijken?
pi_204998640
Omdat het kan.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 9 juni 2022 @ 16:37:42 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205005814
Utopia 1 was toch echt een stuk leuker dan 2
Een markt vol gezeik van boven en de bewoners.

https://www.kijk.nl/programmas/utopia/8BARu7LK1Qi

pi_205006090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:37 schreef spapaars het volgende:
Utopia 1 was toch echt een stuk leuker dan 2
Een markt vol gezeik van boven en de bewoners.

https://www.kijk.nl/programmas/utopia/8BARu7LK1Qi

[ afbeelding ]
Gekkere personages en heftigere conflicten. :Y
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_205006117
En open nominaties. Veel leuker. Hopelijk gaan ze dit ook doen in EJVJL.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205018773
De allereerste aflevering weer eens gezien van Utopia, met de aankomst van de deelnemers en de terugkeer naar huis om spullen te halen. Legendarische TV was dat wat een extra twist aan de openingsaflevering gaf. Erg leuk om weer terug te zien.
Ik zie wel dat van het eerste seizoen er een aantal afleveringen missen in de eerste weken, van aflevering 1 gaat het ineens naar aflevering 4 b.v.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 09:28:37 #11
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_205046240
Pikte er gewoon een aflevering uit en dat was 40 en val meteen in de drama rondom Dreetje. Was helemaal vergeten wat een raar mens dat was. Vind het toch wel weer leuk om te zien.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_205046748
Ja ik ben bij aflevering 9. Heerlijk om weer te zien, Paul, Hakim, Billy en Emil. Echt die pioniersfase die al snel de nek om werd gedraaid door het hoge uitgave patroon van Paul en Hakim. Verder lekker iedereen 'on edge' met name Vanessa.
De afleveringen waren ook lekker een half uur, dus het keek toen nog lekker weg.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 11:04:56 #13
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205046917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Ja ik ben bij aflevering 9. Heerlijk om weer te zien, Paul, Hakim, Billy en Emil. Echt die pioniersfase die al snel de nek om werd gedraaid door het hoge uitgave patroon van Paul en Hakim. Verder lekker iedereen 'on edge' met name Vanessa.
De afleveringen waren ook lekker een half uur, dus het keek toen nog lekker weg.
Grootste fout die werd gemaakt, dat de bouwers werden vervangen door een stel figuranten die relationele drama moesten brengen.
pi_205046929
Ja toen werd het wat minder, maar man wat waren dit mooie jaren TV. Leuk dat het nu allemaal terug te zien is. Hopelijk gaan ze nog wel de missende afleveringen er bij zetten want het is nog wel een beetje een 'gatenkaas' in het begin van seizoen 1.
Overigens is het lastig dat je ook steeds naar seizoen 1 moet scrollen en dat de volgende aflevering niet bij 'Verder kijken' komt te staan.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')