Het blijft hier gewoon regenen tot weet ik hoe laat, dus eh.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, verwacht over 45 min weg te moeten
gatver zeg. Hoop het nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu? Blijf je hele dag bij ons?
Gewoon even opgooien dan, dat je graag ook even een berichtje krijgt bij wijzigingen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
ja maar dan zeg je dat tcoh. zit nu in mijn kleding te wachten totdat ik weg kan. Vorige week ook al zoiets. Wilde ze dat ik om 1700 begon ipv 1500. Hebben ze ook niks over gezegd van te voren
quote:
Ben je ontslagenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ah ben er niet afgehaald maar sta niet meer ophet rooster
Da's echt typisch zo'n bedrijf wat me nooit écht lokt om bij te bestellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de 2e keer op rij dat Fonq iets niet verstuurd omdat hun voorraadindicatie toch niet zo up-to-date lijkt te zijn. Die gaan ook een trede lager op de ladder van bedrijven waar ik wil bestellen.
Je nespresso?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de 2e keer op rij dat Fonq iets niet verstuurd omdat hun voorraadindicatie toch niet zo up-to-date lijkt te zijn. Die gaan ook een trede lager op de ladder van bedrijven waar ik wil bestellen.
quote:
Hier ook niet zo snel, maar ze hadden iets voor de keuken dat ik graag wilde hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's echt typisch zo'n bedrijf wat me nooit écht lokt om bij te bestellen.
Heb daar volgens mij nog nooit wat besteld, heeft niet echt een goede usp ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
zit je al voor de deur?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan in in real-time volgen. Die is nu in Son en Breugel.
een wat?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb daar volgens mij nog nooit wat besteld, heeft niet echt een goede usp ofzo
Yep. Een van de dingen is nu verzonden. De andere geannuleerd en bestel ik even ergens anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
klantenservice van fond is over 't algemeen wel vrij ok
Unique selling point, iets waarop je eerder bij hen zou willen kopen dan bij een concurrent. Bij bol bestel je bijvoorbeeld omdat het daar snel wordt geleverd ondanks dat het niet altijd de goedkoopste is.quote:
Aaahquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Unique selling point, iets waarop je eerder bij hen zou willen kopen dan bij een concurrent. Bij bol bestel je bijvoorbeeld omdat het daar snel wordt geleverd ondanks dat het niet altijd de goedkoopste is.
Stuur je het dan terug naar shein? K wacht nu op een jurkjequote:Op woensdag 8 juni 2022 14:40 schreef TaMieke het volgende:
Mijn Shein pakketje viel tegen. De simpele t-shirts passen maar daar houdt het ook weer op.
Ik wacht nogsteeds op mn pakketje met waxmelts
Ja. wat moet ik er anders mee doen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur je het dan terug naar shein? K wacht nu op een jurkje
Direct zelf op de afvalhoop gooien?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. wat moet ik er anders mee doen?
Ow wacht... Er zit sowieso ook spul bij wat niet past/helemaal niet uitziet. De t-shirts twijfel ik nog ff over. Denk wel dat ik die hou, gewoon voor erbij.
Ja aan zoiets denk k dan :pquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Direct zelf op de afvalhoop gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |