quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijflingquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks was het GHB of zo. Misbruiktserpent.
Vanmiddag fietsen zit er voor mij ook niet in.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:08 schreef bitterbal het volgende:
zal straks wel niet droog overkomen naar werk
Van vijf verschillende vaders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minuutje van de wereld af, meteen zwanger van een getinte vijfling
wildeperiodeserpentquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
Zoietsquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had Ballie wel willen zien in haar wilde periode.
die met dat belletjequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
nou zegquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ze bijna 40 is is het toch allemaal anders.
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe telefoon gekocht?
oeh met ledlichtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat dingen aan mijn computer geüpgrade. Nu nog even een nieuwe muis en een nieuw keyboard uitzoeken.
Ben je op zoek naar eten nu?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
mijn horloge zei dat ik moest bewegen dus ben maar naar de keuken gelopen
raarquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik niet belangrijk. Ik moet uitzoeken welke switches ik wil in m'n toetsenbord.
oeh nicequote:Op woensdag 8 juni 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Nespresso is er vanmiddag. Kan ik ook weer koffie drinken.
Schuimding is er al. En de koffie zelf is er ook al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh niceis je schuimding er ook al?
maak je foto?
Gewoon de duurste Razer kopen, heb je alle knopjes en 914 miljoen kleurtjes en die zegt af en toe lieve woordjes tegen je.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik niet belangrijk. Ik moet uitzoeken welke switches ik wil in m'n toetsenbord.
Huntsman v2?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de duurste Razer kopen, heb je alle knopjes en 914 miljoen kleurtjes en die zegt af en toe lieve woordjes tegen je.
en er dan koffie overheen gooienquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedenk me, deze vind ik nog wat vetter.
https://www.megekko.nl/pr(...)sair-OPX-toetsenbord
Was dat de duurste die je kon vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedenk me, deze vind ik nog wat vetter.
https://www.megekko.nl/pr(...)sair-OPX-toetsenbord
daarom koop ik toetsenborden van 10/15 euro bij de media markt :pquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja regelmatig joh, half jaartje doe ik met zo'n ding
Ook dat spul moet verkocht wordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom koop ik toetsenborden van 10/15 euro bij de media markt :p
Ik kan er oneindig lang mee bezig zijn. Maar goed, mijn spullen gaan meestal wel heel lang mee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is makkelijk kiezen meestal, geen gespeur, hups bestellen.
Volgens mij hebben ze ook allebei wel variant met numpad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel een numpad nodig. Welke switches vind jij prettig?
Zoektocht is voor mij ook altijd een avontuur.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er oneindig lang mee bezig zijn. Maar goed, mijn spullen gaan meestal wel heel lang mee.
Ah, Cherry MX Blue dus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook allebei wel variant met numpad.
Als er collega's in de buurt zijn switches die zoveel mogelijk geluid maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |