Nee, blijfquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar soms moet je je over die angst heen zetten
[..]
Owik ben al weg
*doet de brug naar beneden*quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een vaste gast worden hier
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*doet de brug naar beneden*
Ze kan niet meer weg buda
Op pagina 5 naast de voetbaluitslagen hebben ze het er nog wel eens over dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
is de oorlog al voorbij trouwens. volg het nieuws niet meer
Welk jochie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Je hoort ook amper meer wat over dat jochie.
nos heeft nog een liveblogquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op pagina 5 naast de voetbaluitslagen hebben ze het er nog wel eens over dacht ik.
Ik doe mn best.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een vaste gast worden hier
Hoog tijd dat ze een keer kappen daar met die strapatsen, de benzine en kaviaar beginnen duur te worden.quote:
en de energiequote:Op woensdag 8 juni 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze een keer kappen daar met die strapatsen, de benzine en kaviaar beginnen duur te worden.
putin is nig niet uitgespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
is de oorlog al voorbij trouwens. volg het nieuws niet meer
Dan zou US de oorlog stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn niet de krijgen. Misschien moet US die van hem afstaan.
schijnen gewoon in de winkels te liggenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn niet de krijgen. Misschien moet US die van hem afstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |