Nee, blijfquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Maar soms moet je je over die angst heen zetten
[..]
Owik ben al weg
*doet de brug naar beneden*quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een vaste gast worden hier
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*doet de brug naar beneden*
Ze kan niet meer weg buda
Op pagina 5 naast de voetbaluitslagen hebben ze het er nog wel eens over dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
is de oorlog al voorbij trouwens. volg het nieuws niet meer
Welk jochie?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Je hoort ook amper meer wat over dat jochie.
nos heeft nog een liveblogquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op pagina 5 naast de voetbaluitslagen hebben ze het er nog wel eens over dacht ik.
Ik doe mn best.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een vaste gast worden hier
Hoog tijd dat ze een keer kappen daar met die strapatsen, de benzine en kaviaar beginnen duur te worden.quote:
en de energiequote:Op woensdag 8 juni 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze een keer kappen daar met die strapatsen, de benzine en kaviaar beginnen duur te worden.
putin is nig niet uitgespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
is de oorlog al voorbij trouwens. volg het nieuws niet meer
Dan zou US de oorlog stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn niet de krijgen. Misschien moet US die van hem afstaan.
schijnen gewoon in de winkels te liggenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet aan geweest dat ding, denk dat ik hem ga verloten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen bijwerken van de AB gehad? Halve dag op de pot zitten enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
vandaag laatste dag antibiotica. Heeft niet geholpen denk ik
nee al doe ik nu minder vaak gerries geloof ik. Afgelopen week ook vaak snachts wakker geweest maar weet niet of het daar door komtquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen bijwerken van de AB gehad? Halve dag op de pot zitten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |