Je komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Lees met over de benzineprijzen in NederlandMaandag in Oostenrijk nog 1,93 betaald. Andere landen kunnen de prijzen wel nog een beetje drukken blijkbaar.
Ik blijf ook gewoon rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien werkt dat in Nederland nog omdat veel mensen een auto van de zaak hebben en gewoon blijven rijden? Hier heb je dat niet, ook geen kilometervergoeding, dan voel je het wel in je portemonnee.
ik ga de komende 2 weken veel kilometers maken, want ik ga bij jou in de buurt werkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon rijdenheb geen auto vd zaak en een belabberde km vergoeding van 10 cent. Maar ik ga max 1x in de 2 weken naar kantoor
Morguh Budaquote:
Wat is in de buurt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga de komende 2 weken veel kilometers maken, want ik ga bij jou in de buurt werken
Die mensen hebben geen keuze waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
De snelwegen staan nog hutjemutjevol, bijna dagelijks.
nou ja, relatief dan, want ik zit nog een stuk hogerop bij Enschede.quote:
Whoo das maar 30 min rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, relatief dan, want ik zit nog een stuk hogerop bij Enschede.
Ja maar raar eigenlijk want het is drukker dan voor het thuiswerkvirus toesloeg en voordat de prijzen stegen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen keuze waarschijnlijk
heb je helemaal gelijk in, gewoon lekker thuiswerkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar raar eigenlijk want het is drukker dan voor het thuiswerkvirus toesloeg en voordat de prijzen stegen.
Digitaal abonnementje is cheap cheap.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:48 schreef Karzai het volgende:
ik ga de krant en de staatsloterij opzeggen, bespaart me 50 euro p/m
dat zeg ik, "relatief" dichtbijquote:
ik lees het nog zeldenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Digitaal abonnementje is cheap cheap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |