Dat is echt een kut begin van je dagquote:Op woensdag 8 juni 2022 06:54 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu ben ook nog m'n badge en kantoorsleutel vergeten want die liggen in de auto.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:51 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in bijna 2, jaar weer met de trein naar het werk. Ben nog niet eens in de eerste trein gestapt en ben er nu alweer klaar meeDe ticketautomaat kan blijkbaar niks met m'n tegoedkaart.
je bad luck streak blijft wel aanhouden he?quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:54 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu ben ook nog m'n badge en kantoorsleutel vergeten want die liggen in de auto.
Nou ja dit is allemaal nog gevolg van de kapotte autoquote:Op woensdag 8 juni 2022 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
je bad luck streak blijft wel aanhouden he?
Heb nu al met je te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:51 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in bijna 2, jaar weer met de trein naar het werk. Ben nog niet eens in de eerste trein gestapt en ben er nu alweer klaar meeDe ticketautomaat kan blijkbaar niks met m'n tegoedkaart.
Kom op, even weer de focus erbij en een lach op je gezicht.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb gister bij een pomp hier inde buurt nog 2,39 euro voor een liter gezienquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Lees met over de benzineprijzen in NederlandMaandag in Oostenrijk nog 1,93 betaald. Andere landen kunnen de prijzen wel nog een beetje drukken blijkbaar.
Ik neem chocomelquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op, even weer de focus erbij en een lach op je gezicht.
(En een bak koffie of iets zwaarders)
Hey Sennquote:
Misschien werkt dat in Nederland nog omdat veel mensen een auto van de zaak hebben en gewoon blijven rijden? Hier heb je dat niet, ook geen kilometervergoeding, dan voel je het wel in je portemonnee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister bij een pomp hier inde buurt nog 2,39 euro voor een liter gezien
Koud, vond hier van de week die blikjes koude chocomel in de supermarkt en had er nog eentje in m'n tasquote:
ohw ja, die zijn wel lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koud, vond hier van de week die blikjes koude chocomel in de supermarkt en had er nog eentje in m'n tas
Het is inderdaad dat ik een tankpas van de zaak heb, anders zou ik me onderhand ook wel gaan bedenken wellicht.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien werkt dat in Nederland nog omdat veel mensen een auto van de zaak hebben en gewoon blijven rijden? Hier heb je dat niet, ook geen kilometervergoeding, dan voel je het wel in je portemonnee.
Je komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Lees met over de benzineprijzen in NederlandMaandag in Oostenrijk nog 1,93 betaald. Andere landen kunnen de prijzen wel nog een beetje drukken blijkbaar.
Ik blijf ook gewoon rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien werkt dat in Nederland nog omdat veel mensen een auto van de zaak hebben en gewoon blijven rijden? Hier heb je dat niet, ook geen kilometervergoeding, dan voel je het wel in je portemonnee.
ik ga de komende 2 weken veel kilometers maken, want ik ga bij jou in de buurt werkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon rijdenheb geen auto vd zaak en een belabberde km vergoeding van 10 cent. Maar ik ga max 1x in de 2 weken naar kantoor
Morguh Budaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |