Ja, dat sla ik lekker over.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Muse in Carré: tickets vanaf 100 euro.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
De puist van Dimmy -------------> [ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee van die kapotte brug is vannacht weer 1 baan open gegaan dus we gaan het gewoon proberen.
Nieuw probleem: onze Airbnb in Kiruna annuleert zojuist.
Bestaat de FOK!Knokploeg nog?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een rolstoelticket gekocht voor Ronald Goedemondt. Nu nog een rolstoel regelen.
Geef je benen maar aan mij danquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een rolstoelticket gekocht voor Ronald Goedemondt. Nu nog een rolstoel regelen.
Die kan je gewoon huren bij het rode kruisquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga ik dat regelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kan je gewoon huren bij het rode kruis
ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Allebei een been? Ik moet als het kan rechts dan hebben.
Kunnen ook gewoon onderdelen doen. Jij de enkel en ik de knie.quote:
In de pauze wel naar de bar rennenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik dat regelen
@:CherryLips dan zie ik je de 23e bij Ronald Goedemondt.
Tof gezellig.quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik dat regelen
@:CherryLips dan zie ik je de 23e bij Ronald Goedemondt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |