SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja die moet nog ingezeten worden, zit nu voor het eerst iemand opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet eens al is deze bank misschien ook wat oncomfi
Oh dacht dat jij daar laatst ook over bezig wasquote:
ga ik maar bestellen,heb er ook een deurhangrekje bij gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ik maar bestellen,heb er ook een deurhangrekje bij gedaan
Ja die ene was ingestort maar ik heb iets gelijmd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij daar laatst ook over bezig was
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje bestelwoede de laatste tijd he
Eigen Huis & Gerriequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ene was ingestort maar ik heb iets gelijmd.
Ja als je nu opeens de bank moet gaan gebruik als object waar je op gaat zitten is dat wel handig jaquote:
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je nu opeens de bank moet gaan gebruik als object waar je op gaat zitten is dat wel handig ja
Niet in het droogrek gaan zitten!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doen
Lijkt me sowieso nooit echt praktisch om kleren op een bank te drogenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doen
nieuwe bank nodig? Klik hierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat duurt toch lang en gaat meuren enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso nooit echt praktisch om kleren op een bank te drogen
"Rij gewoon elektrisch" lees ik dan gelijk op deze manierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
"Rij gewoon elektrisch" is wel echt het "let them eat cake" van 2022
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |