Maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had mijn droomgewicht paar weken terug. Fantastisch resultaat.
De roodste kont op onze apenrotsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard van al die mannenweekenden mountainbiken en boomstammen doormidden scheuren.
Moeten we HR en de integriteitscommissie waarschuwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Morgen massage op het werk ingepland [ afbeelding ]
De trekthai komt langs?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten we HR en de integriteitscommissie waarschuwen?
Of de afwerkchineesquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik maar vies vinden, vind onderwaterinsecten nog aantrekkelijker.
Ik mag donderdag weerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Overmorgen #metoo aanklacht tegen USquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
De Indiase slangenbezweerderquote:
Ja wij ook, maximaal twee keer per week een uur, nekje voor in de stoel en wil je meer dan kun je in de kolfkamer op een bedje gaan liggen maar daar ruikt het altijd zo zuurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook zo’n stoelmasseur. Komt eens per week op kantoor.
Ahum? Stoelmasseur?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook zo’n stoelmasseur. Komt eens per week op kantoor.
dit ja.. hadden wij niet hoor bij overheidquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Weet gelijk weer waarom de belastingdruk zo hoog is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij ook, maximaal twee keer per week een uur, nekje voor in de stoel en wil je meer dan kun je in de kolfkamer op een bedje gaan liggen maar daar ruikt het altijd zo zuur
Ja 8 7 6 5,5 uur op een dag een beetje betaald naar een scherm staren is slecht voor je hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Helft van de tijd heeft die niets te doen met die parttimers.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |