Worden we allemaal zo succesvol.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
Protip om een baan te krijgen: jezelf helemaal volvreten en dan de text van US gebruiken. Show me the money
Dit klinkt als iets voor R&Pquote:
Dat dikke mag je ook overslaan heur.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
Protip om een baan te krijgen: jezelf helemaal volvreten en dan de text van US gebruiken. Show me the money
Kunnen we niet gewoon chips developer bij Pringles worden?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
In september weer aan de studiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer ga jij weer eens aan de bak
Barbecuesmaak. Klaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon chips developer bij Pringles worden?
Mja, maar als je al standje anorexia hebt dan komt het niet geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dikke mag je ook overslaan heur.
Zou wel proeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iets van spicy teriyaki fusion?
Zou eten!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iets van spicy teriyaki fusion?
Sow dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam vast niet toevallig als "random pic" voorbij hier.
Moet je minder drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nietes, ben vandaag zelfs weer vergeten
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aneurysmaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Instant hartvervettingquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt die metalen plaat het wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb met Pringles elke keer zo iets van 'ik koop dit nooit meer, zo speciaal is het niet en ik vreet die koker in een keer op'. Afgelopen week waren ze in de bonus ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |