Dus volgens jou moet je dun zijn om werk te kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst een stukje, dikke kerel, geen werk, geen huis, jong zoontje, kreeg ook geen uitkering, woonde bij zijn moeder en hij zag het allemaal niet zitten want hij kon geen kant op en dat was iedereen zijn schuld maar vooral van de gemeente, boehoe.
Stapje 1, vandaag beginnen met afvallen.
Stapje 2, morgen kun je overal beginnen met werken.
Opgelost, domme dikke luie ploemp
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet je dun zijn om werk te kunnen krijgen?
vreetboeiquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
Sociaal gedaan. Nu kan ik lekker anti sociaal op de bank liggen.
Die vallen dus af bij jou?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.
Ik stop maar meteen. Morgen uitslapen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:
Kijk uit anders mag je zo weer met vakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.
quote:
jij werkt zelf niet eensquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.
Is dat ongeveer hoe jij aan je baan kwam?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk uit anders mag je zo weer met vakantie.
Worden we allemaal zo succesvol.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
Protip om een baan te krijgen: jezelf helemaal volvreten en dan de text van US gebruiken. Show me the money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |